1. IZMJENE Javnog poziva (izmjena precrtana u tekstu poziva) za davanje u zakup dijela poslovnog prostora radi postavljanja samoposlužnih aparata
I. PREDMET NADMETANJA Predmet javnog poziva je davanje u zakup dijela poslovnog prostora u objektima HBOR-a u Zagrebu, Gajeva 33 i Zelinska 3 radi postavljanja samoposlužnih aparata.
II. OBVEZE PONUDITELJA Ponuditelj mogu dati ponudu isključivo za postavljanje sva 4 (četiri) samoposlužna aparata za tople i hladne bezalkoholne napitke te snack asortiman u poslovnim prostorima na lokaciji Gajeva 33 i Zelinska 3. Aparati za tople napitke moraju imati svoje spremnike za vodu i zadovoljavati minimalno tehničke uvjete u smislu mogućnosti odabira napitaka na bazi instant i espresso kave, mlijeka, čokolade i čaja, uz mogućnost doziranja šećera. Aparati moraju imati kombinirani naplatni sustav: gotov novac (kovanice i papirnate novčanice) uz mogućnost povrata više uplaćenog novca te bezgotovinski način plaćanja (karticom ili „ključem“) za potrebe reprezentacije (sastanke) za koje će se ispostavljati mjesečna faktura do 15-og u mjesecu za prethodni mjesec. Ponuditelj je obavezan redovito kontrolirati potrošnju ponuđenih proizvoda te osigurati dostane količine ponuđenih proizvoda u aparatima. Samoposlužni aparati moraju imati sustav praćenja prometa koji omogućuje Zakupodavcu direktni uvid u ostvareni promet bezgotovinskog plaćanja na aparatima u bilo kojem trenutku. Ponuditelj u cijelosti snosi troškove nastale održavanjem i servisiranjem aparata u prostoru, te se obvezuje kvarove i zastoje otkloniti u roku od 24 sata od dojave kvara ili zastoja te održavati aparate u skladu sa sanitarno-higijenskim propisima i odgovaran je za kvalitetu i zdravstvenu ispravnost proizvoda. Zakupodavac se obvezuje osigurati korištenje vode i električne energije potrebnih za rad predmetnih samoposlužnih aparata. Ponuditelj mora imati važeći HACCP certifikat za područje Republike Hrvatske za skladištenje, distribuciju i pružanje usluga putem samoposlužnih aparata za tople napitke, hladne napitke i snack asortiman izdan od ovlaštenog tijela. Obavljanje djelatnosti mora biti u cijelosti u skladu sa statusom HBOR-a, internim aktima HBOR-a, Kućnim redom HBOR-a, pravilima o ulazu/kretanju i korištenju prostora te pravilima dobrog ponašanja. Poslovni prostori su uređeni i opremljeni, a zakupnik je dužan koristiti prostore i postojeću opremu po načelima dobrog gospodarstvenika.
III. PODNOŠENJE PONUDA Podnošenjem ponude ponuditelj je izričito suglasan da HBOR može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda, sukladno zakonskoj regulativi o zaštiti osobnih podataka. Podnošenjem Ponude smatra se da ponuditelj pristaje na sve uvjete iz ovog Javnog poziva. Ponudi je potrebno priložiti svu traženu dokumentaciju te ostale podatke navedene u tekstu ovog Javnog poziva. Ponuda treba biti pisana hrvatskim jezikom, latiničnim pismom s rokom valjanosti ponude 60 (šezdeset) dana od isteka roka za dostavu ponuda, dok će HBOR u slučaju potrebe pisanim putem zatražiti njezino produljenje. Ponuda i prilozi uz ponudu dostavljaju se u zatvorenoj omotnici. Ponuda s cjelokupnom dokumentacijom za sudjelovanje u ovom Javnom pozivu mora biti uvezana i numerirana na način da je označen redni broj stranice i ukupni broj stranica ponude (redni broj stranice/ukupan broj - npr. 1/4, 2/4, 3/4, 4/4). Ponude koje su zaprimljene, a nisu uvezane i numerirane na prethodno opisani način te na kojima su precrtavani ili korigirani podaci, smatrat će se nevaljanima te se iste neće razmatrati. Na prednjoj strani i poleđini omotnice potrebno je napisati „Ponuda za zakup dijela poslovnog prostora za postavljanje samoposlužnih aparata - ne otvarati".
IV. SADRŽAJ PONUDE Ponuda treba sadržavati:
VI. KRITERIJI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz ovog poziva sadrži i najviši iznos zakupnine. Ako dva ili više ponuditelja dostave ponude s istim najvišim mjesečnim iznosom zakupnine, a ispunjavaju sve uvjete ovog Javnog poziva, HBOR će pozvati te ponuditelje da u roku od 2 (dva) radna dana pisanim putem dostave obavijest o visini cijene toplih i hladnih napitaka. U tom će se slučaju povoljnijim ponuditeljem smatrati onaj ponuditelj koji ima nižu cijenu toplih i hladnih napitaka. Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu, sklapanje ugovora ponudit će se redom prvom slijedećem ponuditelju koji je ponudio prvu nižu zakupninu. Javno otvaranje ponuda održat će se u prostoru Hrvatske banke za obnovu i razvitak, Zelinska 3, dana 20. 3. 2023. godine u 14:00 sati.
VII. UVJETI NATJEČAJA Pravo na podnošenje ponuda imaju pravne osobe te fizičke osobe registrirane za obavljanje traženih usluga u Republici Hrvatskoj, sukladno uvjetima ovog Javnog poziva. Neće se razmatrati:
VIII. OSTALO HBOR zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu i ne snosi nikakvu odgovornost ponuditeljima za nesklapanje ugovora o zakupu te HBOR neće snositi bilo kakve troškove koje bi ponuditelju ili njegovom punomoćniku nastali sudjelovanjem na ovom Javnom pozivu. Ponuditelj podnosi obvezujuću ponudu i odgovara za svu štetu koja bi HBOR-u nastala odustajanjem od sklapanja ugovora o zakupu nakon podnošenja obvezujuće ponude. Javni poziv objavljen je na Internet stranicama HBOR-a. Podnošenjem ponuda na ovaj Javni poziv ponuditelj pristaje da HBOR-u svrhu provedbe ovog postupka može dane podatke prikupljati, objaviti i obrađivati u elektroničkom ili fizičkom obliku te čuvati i dalje koristiti prikupljene podatke u skladu s općim aktima HBOR-a i odgovarajućim propisima na području Republike Hrvatske i Europske Unije o zaštiti osobnih i povjerljivih podataka. Podnošenjem ponude na ovaj Javni poziv ponuditelj ujedno izjavljuje da je upoznat s činjenicom da se na HBOR primjenjuje Zakon o pravu na pristup informacijama (dalje: ZPPI) te da HBOR može, u slučaju zaprimanja zahtjeva za pristup informacijama sukladno ZPPI-u, podnositelju zahtjeva za pristup informacijama dostaviti bilo koji dani podatak iz ponude izabranog ili neizabranog ponuditelja, zapisnik i/ili bilo koji drugi dokument i/ili ugovor nastao tijekom i/ili nakon odabira najpovoljnijeg ponuditelja.
R. Br | Mjesto, ulica i broj | Vrsta samoposlužnog aparata | Površina (m2) | Lokacija unutar objekta HBOR-a |
---|---|---|---|---|
1. | Gajeva 33 | Za tople napitke | 1 | Podrum, ispred dvorane za sastanke |
2. | Gajeva 33 | Za hladne napitke i snack asortiman | 1 | Podrum, ispred dvorane za sastanke |
3. | Zelinska 3 | Za tople napitke | 1 | Podrum, u prostoru restorana |
4. | Zelinska 3 | Za hladne napitke i snack asortiman | 1 | Podrum, u prostoru restorana |
II. OBVEZE PONUDITELJA Ponuditelj mogu dati ponudu isključivo za postavljanje sva 4 (četiri) samoposlužna aparata za tople i hladne bezalkoholne napitke te snack asortiman u poslovnim prostorima na lokaciji Gajeva 33 i Zelinska 3. Aparati za tople napitke moraju imati svoje spremnike za vodu i zadovoljavati minimalno tehničke uvjete u smislu mogućnosti odabira napitaka na bazi instant i espresso kave, mlijeka, čokolade i čaja, uz mogućnost doziranja šećera. Aparati moraju imati kombinirani naplatni sustav: gotov novac (kovanice i papirnate novčanice) uz mogućnost povrata više uplaćenog novca te bezgotovinski način plaćanja (karticom ili „ključem“) za potrebe reprezentacije (sastanke) za koje će se ispostavljati mjesečna faktura do 15-og u mjesecu za prethodni mjesec. Ponuditelj je obavezan redovito kontrolirati potrošnju ponuđenih proizvoda te osigurati dostane količine ponuđenih proizvoda u aparatima. Samoposlužni aparati moraju imati sustav praćenja prometa koji omogućuje Zakupodavcu direktni uvid u ostvareni promet bezgotovinskog plaćanja na aparatima u bilo kojem trenutku. Ponuditelj u cijelosti snosi troškove nastale održavanjem i servisiranjem aparata u prostoru, te se obvezuje kvarove i zastoje otkloniti u roku od 24 sata od dojave kvara ili zastoja te održavati aparate u skladu sa sanitarno-higijenskim propisima i odgovaran je za kvalitetu i zdravstvenu ispravnost proizvoda. Zakupodavac se obvezuje osigurati korištenje vode i električne energije potrebnih za rad predmetnih samoposlužnih aparata. Ponuditelj mora imati važeći HACCP certifikat za područje Republike Hrvatske za skladištenje, distribuciju i pružanje usluga putem samoposlužnih aparata za tople napitke, hladne napitke i snack asortiman izdan od ovlaštenog tijela. Obavljanje djelatnosti mora biti u cijelosti u skladu sa statusom HBOR-a, internim aktima HBOR-a, Kućnim redom HBOR-a, pravilima o ulazu/kretanju i korištenju prostora te pravilima dobrog ponašanja. Poslovni prostori su uređeni i opremljeni, a zakupnik je dužan koristiti prostore i postojeću opremu po načelima dobrog gospodarstvenika.
III. PODNOŠENJE PONUDA Podnošenjem ponude ponuditelj je izričito suglasan da HBOR može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda, sukladno zakonskoj regulativi o zaštiti osobnih podataka. Podnošenjem Ponude smatra se da ponuditelj pristaje na sve uvjete iz ovog Javnog poziva. Ponudi je potrebno priložiti svu traženu dokumentaciju te ostale podatke navedene u tekstu ovog Javnog poziva. Ponuda treba biti pisana hrvatskim jezikom, latiničnim pismom s rokom valjanosti ponude 60 (šezdeset) dana od isteka roka za dostavu ponuda, dok će HBOR u slučaju potrebe pisanim putem zatražiti njezino produljenje. Ponuda i prilozi uz ponudu dostavljaju se u zatvorenoj omotnici. Ponuda s cjelokupnom dokumentacijom za sudjelovanje u ovom Javnom pozivu mora biti uvezana i numerirana na način da je označen redni broj stranice i ukupni broj stranica ponude (redni broj stranice/ukupan broj - npr. 1/4, 2/4, 3/4, 4/4). Ponude koje su zaprimljene, a nisu uvezane i numerirane na prethodno opisani način te na kojima su precrtavani ili korigirani podaci, smatrat će se nevaljanima te se iste neće razmatrati. Na prednjoj strani i poleđini omotnice potrebno je napisati „Ponuda za zakup dijela poslovnog prostora za postavljanje samoposlužnih aparata - ne otvarati".
IV. SADRŽAJ PONUDE Ponuda treba sadržavati:
- podatke ponuditelja (ime i prezime fizičke osobe, odnosno naziv pravne osobe, osobni identifikacijski broj (OIB), kontakt podatke: adresa, broj telefona/mobitela, e-mail adresa),
- ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, koji ne smije biti niži od početnog iznosa navedenog u javnom pozivu,
- presliku osobne iskaznice (fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost),
- presliku izvatka iz odgovarajućeg registra ne starijeg od 3 mjeseca na dan otvaranja ponuda, iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koja je oglašena (sudski/obrtni registar ili drugi odgovarajući upisnik),
- presliku izvatka iz sudskog registra kojim ponuditelj dokazuje da ima najmanje 2 godine poslovanja te da je ostvario pozitivne financijske pokazatelje u 2020. i 2021. godini. Ponuditelj navedeno dokazuje dostavom Izvoda iz sudskog registra i GFI za 2020. i 2021. godinu
- potvrdu izdanu od Porezne uprave (izvornik, preslika ili elektronski zapis) o stanju poreznog duga ponuditelja, ne stariju od 30 dana na dan otvaranja ponuda,
- Izjavu o nekažnjavanju za ovlaštenu osobu za zastupanje ponuditelja,
- izjavu da samoposlužni aparati za tople napitke zadovoljavaju minimalno tehničke uvjete u smislu mogućnosti odabira napitaka na bazi instant i espresso kave, mlijeka, čokolade i čaja, uz mogućnost doziranja šećera,
- Izjavu da samoposlužni aparati imaju kombinirani naplatni sustav: gotov novac (kovanice i papirnate novčanice) uz mogućnost povrata više uplaćenog novca, te bezgotovinski način plaćanja (karticom ili „ključem“) za potrebe reprezentacije (sastanke) za koje će se ispostavljati mjesečna faktura do 15-og u mjesecu za prethodni mjesec,
- Izjavu da samoposlužni aparati imaju sustav praćenja prometa koji omogućuje Zakupodavcu direktni uvid u ostvareni promet bezgotovinskog plaćanja na aparatima u bilo kom trenutku,
- Izjavu ponuditelja da će za cijelo vrijeme trajanja zakupa imati ugovorenu važeću policu osiguranja, vinkuliranu u korist zakupodavca, kojom će osigurati predmet zakupa od požara i drugih uobičajenih rizika i policu osiguranja u korist zakupodavca kojom će biti pokrivena izvanugovorna odgovornost za štetu koju bi u okviru obavljanja djelatnosti u predmetu zakupa zakupnik prouzročio trećim osobama, uključujući i zaposlenicima zakupodavca. Osiguranjem treba biti pokrivena sva imovinska i neimovinska šteta koja nastane smrću, tjelesnom povredom ili oštećenjem zdravlja trećih osoba ili oštećenjem njihovih stvari.
- Presliku važećeg HACCP certifikata za područje Republike Hrvatske za skladištenje, distribuciju i pružanje usluga putem samoposlužnih aparata za tople napitaka, hladne napitke i snack asortiman izdanog od ovlaštenog tijela za certificiranje,
- Zadužnicu do 3.000,00 EUR-a kao instrument plaćanja zakupa, nastalih šteta na objektu i opremi propustom zakupnika i prijevremenog raskida Ugovora o zakupu.
VI. KRITERIJI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz ovog poziva sadrži i najviši iznos zakupnine. Ako dva ili više ponuditelja dostave ponude s istim najvišim mjesečnim iznosom zakupnine, a ispunjavaju sve uvjete ovog Javnog poziva, HBOR će pozvati te ponuditelje da u roku od 2 (dva) radna dana pisanim putem dostave obavijest o visini cijene toplih i hladnih napitaka. U tom će se slučaju povoljnijim ponuditeljem smatrati onaj ponuditelj koji ima nižu cijenu toplih i hladnih napitaka. Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu, sklapanje ugovora ponudit će se redom prvom slijedećem ponuditelju koji je ponudio prvu nižu zakupninu. Javno otvaranje ponuda održat će se u prostoru Hrvatske banke za obnovu i razvitak, Zelinska 3, dana 20. 3. 2023. godine u 14:00 sati.
VII. UVJETI NATJEČAJA Pravo na podnošenje ponuda imaju pravne osobe te fizičke osobe registrirane za obavljanje traženih usluga u Republici Hrvatskoj, sukladno uvjetima ovog Javnog poziva. Neće se razmatrati:
- Ponude pristigle nakon isteka roka za podnošenje ponuda naznačenog u Javnom pozivu
- Ponude koje nisu u skladu s uvjetima ovog Javnog poziva
- Nepotpune ponude (koje ne sadrže dokumente i podatke tražene u ovom Javnom pozivu)
- Ponude koje nisu uvezane i numerirane
- Ponude koje nisu izražene i u kunama i u EUR-ima ili su izražene u nekoj trećoj valuti
VIII. OSTALO HBOR zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu i ne snosi nikakvu odgovornost ponuditeljima za nesklapanje ugovora o zakupu te HBOR neće snositi bilo kakve troškove koje bi ponuditelju ili njegovom punomoćniku nastali sudjelovanjem na ovom Javnom pozivu. Ponuditelj podnosi obvezujuću ponudu i odgovara za svu štetu koja bi HBOR-u nastala odustajanjem od sklapanja ugovora o zakupu nakon podnošenja obvezujuće ponude. Javni poziv objavljen je na Internet stranicama HBOR-a. Podnošenjem ponuda na ovaj Javni poziv ponuditelj pristaje da HBOR-u svrhu provedbe ovog postupka može dane podatke prikupljati, objaviti i obrađivati u elektroničkom ili fizičkom obliku te čuvati i dalje koristiti prikupljene podatke u skladu s općim aktima HBOR-a i odgovarajućim propisima na području Republike Hrvatske i Europske Unije o zaštiti osobnih i povjerljivih podataka. Podnošenjem ponude na ovaj Javni poziv ponuditelj ujedno izjavljuje da je upoznat s činjenicom da se na HBOR primjenjuje Zakon o pravu na pristup informacijama (dalje: ZPPI) te da HBOR može, u slučaju zaprimanja zahtjeva za pristup informacijama sukladno ZPPI-u, podnositelju zahtjeva za pristup informacijama dostaviti bilo koji dani podatak iz ponude izabranog ili neizabranog ponuditelja, zapisnik i/ili bilo koji drugi dokument i/ili ugovor nastao tijekom i/ili nakon odabira najpovoljnijeg ponuditelja.