HBOR Otvoreni natječaji
Rok za prijavu: 24.02.2025.

SURADNIK ZA TRANSAKCIJSKO BANKARSTVO
(m/ž)
Odjel platnog prometa
Direkcija transakcijskog bankarstva
Sektor sredstava
 
1 izvršitelj na određeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • Obavlja poslove platnog prometa
  • Obrađuje, kontrolira i operativno provodi platne naloge u skladu s važećim zakonskim i pod-zakonskim propisima te uvjetima korištenja računa banaka
  • Rješava reklamacije u platnom prometu s bankama
  • U dogovoru s Direkcijom riznice i/ili Direkcijom upravljanja aktivom i pasivom direktno provodi naloge za transfere sredstava s ciljem upravljanja stanjem na računima kod banaka i kontrole izloženosti prema bankama
  • Unosi i verificira SWIFT poruke
  • Priprema dokumentaciju za uspostavu korespondentnih odnosa s bankama putem SWIFT-a koristeći RMA (Relationship Management Autorization)
  • Priprema upitnike HBOR-a za dubinsku analizu banaka s kojima HBOR ima uspostavljen korespondentni odnos
  • Priprema odgovore na upitnike banaka u svrhu dubinske analize HBOR-a kao klijenta/korespondenta i usklađuje odgovore na iste s drugim relevantnim organizacijskim dijelovima HBOR-a
  • Prati informacije o bankama vezano za spajanja, pripajanja, likvidacije, promjene strukture vlasništva i slično putem SWIFT-a i/ili drugih baza podataka kojima ima pristup te o tome izvještava organizacijske jedinice HBOR-a
  • Izrađuje različita izvješća za potrebe Sektora sredstava i drugih organizacijskih jedinica unutar HBOR-a
  • Surađuje s klijentima, bankama i drugim financijskim institucijama te ostalim organizacijskim jedinicama unutar HBOR-a
  • Prati i primjenjuje odluke tijela rukovođenja HBOR-a, zakonske i druge važeće propise iz djelokruga poslovanja
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva
  • Komunikacijske vještine
  • Analitičke vještine
  • Usmjerenost na detalje
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno radno iskustvo na poslovanju s financijskim institucijama, korespondentnom bankarstvu, poznavanje SWIFT-a, KYC/AML analize, međunarodnog međubankarskog poslovanja te razvoja i implementacije softverskih rješenja na području platnog prometa i namire u banci ili sličnoj financijskoj instituciji
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na  poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 24.02.2025.

 


Rok za prijavu: 03.02.2025.

SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija računovodstva
Sektor financija i računovodstva
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Sudjeluje u osmišljavanju, izradi te izmjenama i dopunama računskog plana HBOR-a, analitičkih evidencija te kontrolira njihovu primjenu,
  • Surađuje pri izradi te izmjenama i dopunama računovodstvenih politika HBOR-a,
  • Sudjeluje u osmišljavanju, izmjenama i dopuni knjigovodstvenih izvještaja za unutarnje i vanjske korisnike informacija te kontrolira njihovu ispravnost,
  • Predlaže poboljšanja postojećih računovodstvenih internih kontrola i osmišljava i predlaže uvođenje novih računovodstvenih internih kontrola,
  • Izrađuje regulatorne izvještaje sukladno zahtjevima bankovne regulative,
  • Prati te predlaže izmjene u informatičkom sustavu i procesima sukladno izmjenama bankovne regulative,
  • Vodi i/ili sudjeluje u projektima razvoja i unapređenja računovodstvenog informatičkog sustava, u smislu razvoja i implementacije aplikacija ili pojedinih modula unutar aplikacija,
  • Obavlja poslove računovodstvene kontrole,
  • Izrađuje i kontrolira temeljnice vezane za određena knjiženja,
  • Kontira složenije poslovne promjene,
  • Kontrolira i knjiži temeljnice analitičkih evidencije za Glavnu knjigu banke,
  • Izrađuje pravila knjiženja poslovnih događaja i upute,
  • Izrađuje procedure procesa i poslove iz svoje nadležnosti i odgovornosti te ih usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima,
  • Surađuje s unutarnjim i vanjskim kontrolama i revizijama,
  • Prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a i Međunarodne standarde financijskog izvješćivanja,
  • Kontrolira zakonitost poslova iz svoje nadležnosti i odgovornosti s računovodstvenog i financijskog gledišta,
  • Stalno i trajno prati propise iz računovodstva i financija, bankarskog poslovanja, monetarno-kreditne politike te poreznog sustava i primjenjuje ih u poslovanju,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 4 godine radnog iskustva
  • Usmjerenost na detalje
  • Analitičke vještine
  • Sklonost samostalnom radu
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: poznavanje aplikacije Dynamics NAV (Navision); iskustvo supervizijskog izvještavanja; iskustvo rada na projektima (vođenje projekata ili sudjelovanje), poznavanje porezne problematike
  • Poželjno: sistematičnost i preciznost u radu.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.


Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 03.02.2025.