HBOR Selekcijski postupci u tijeku

Drugi krug razgovora: 21.11.2024.
Psihologijsko testiranje: 12.11.2024.
Prvi razgovori s odabranim kandidatima: 30.10.2024.,
Stručno testiranje odabranih kandidata: 23.10.2024.

Rok za prijave: 30.9.2024.

SISTEM ANALITIČAR ILI IT ARHITEKT (m/ž)
Odjel upravljanja poslovnim sustavima
Direkcija aplikativne podrške
 Sektor informacijskih tehnologija
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Analizira i unapređuje sustave, organizacijske postupke za upravljanje integralnim informacijskim sustavom
  • Predlaže cjelovita poslovna rješenja za obradu i upravljanje integralnog informacijskog sustava
  • Sudjeluje u projektima sukladno projektnim planovima
  • Vodi projekt u domeni informacijskih rješenja
  • Sudjeluje kod izrade projektne dokumentacije za projekte banke s informacijskim sadržajem u okviru organizacijskih razina u kojima radi
  • Prikuplja informacije potrebne za organizaciju i funkcioniranje podsustava u djelokrugu organizacijske razine
  • Definira dobivene zahtjeve u logične, ekonomične i praktične projektne zadatke
  • Analizira probleme nastale u obradi ili testiranju i utvrđuje njihov uzrok
  • Analizira poslovne procese i tokove podataka
  • Analizira dokumente koji sudjeluju u poslovnim procesima i podatke koje sadrže te identificira njihovu međuzavisnost
  • Sudjeluje u izradi modela podataka (identificira entitete, definira relacije među njima, formate polja i identifikatore)
  • Izrađuje projektnu dokumentaciju
  • Sudjeluje u dizajniranju i implementiranju aplikativnih rješenja
  • Organizira i sudjeluje u testiranju aplikativnih rješenja i procjenjuje rezultate testiranja
  • Izrađuje ili sudjeluje u izradi korisničke dokumentacije
  • Kontinuirano prati trendove razvoja informacijskih tehnologija te nadopunjuje znanje i praktično iskustvo iz svog djelokruga poslovanja
  • Nadzire i analizira međuovisnosti korisničkih zahtjeva i aplikacija radi ostvarenje integralnog informacijskog sustava
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva
  • Analitičke vještine
  • Sistematičnost
  • Pouzdanost
  • Prilagodljivost
  • Komunikacijske vještine
  • Timski rad
  • Rješavanje problema
  • Sposobnost stalnog učenja i usavršavanja
  • Sposobnost prijenosa znanja
  • Vještine upravljanja vremenom i organizacijske vještine
  • Poznavanje najboljih praksi za upravljanje IT uslugama po ITIL okviru
  • Poznavanje metodologije projektnog upravljanja
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poznavanje metodologije strukturne sistemske analize
  • Poznavanje metode dijagrama toka podataka, dijagrama funkcijskog raščlanjenja
  • Poznavanje metode entiteti-veze
  • Poznavanje BPMN 2.0 notacije poslovnih procesa
  • Poželjno posjedovanje odgovarajuih industrijskih certifikata
 
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.


Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 30.9.2024.


 


Prvi razgovori s odabranim kandidatima: 6.11.2024., 7.11.2024.,
Stručno testiranje odabranih kandidata: 18.10.2024., 28.10.2024.
Rok za prijave: 30.9.2024.


SURADNIK ZA ANALITIČKO KNJIGOVODSTVO ILI
 STRUČNI SURADNIK ZA ANALITIČKO KNJIGOVODSTVO (m/ž)
u Odjelu analitičkog knjigovodstva poslova kreditiranja u Direkciji analitičkog knjigovodstva u Sektoru poslovne podrške
 
1 izvršitelj na određeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Evidentira i knjiži poslovne promjene u analitičkim knjigovodstvenim evidencijama u domeni poslova odjela
  • Obavlja verifikaciju svih odrednica osnovnih ugovora o kreditu unesenih u analitičku evidenciju po svakoj pojedinoj partiji
  • Obavlja obračune, evidentira i knjiži redovna zaduženja, zateznu kamatu, nedospjelekamate, naknade, iskorištenost kredita, iskorištenost okvira za izdavanje garancija akreditiva, zaduženja i uplatu subvencioniranih kamata, knjiži prijenos kredita u otplatu teizrađuje planove otplate, knjiži tečajnu revalorizaciju, tečajne razlike, sudske troškove,izdane vrijednosne papire, FX transakcije i derivative, kupljene vrijednosne papire i udjelu investicijskim fondovima, promjene FER vrijednosti financijskih instrumenata
  • Evidentira i knjiži dnevne izvode i interne naloge u domeni svoje poslovne funkcije te kontrolira naplate dospjelih potraživanja i obveza
  • Izrađuje i kontrolira temeljnice analitičkih evidencija za Glavnu knjigu i/ili Glavne knjige poslova u ime i za račun nalogodavca i ažurno arhivira svu potrebnu i vjerodostojnu dokumentaciju te obavlja mjesečno usklađivanje
  • Izrađuje i upućuje obavijesti klijentima po svim poslovima odjela
  • Izrađuje i šalje izvatke otvorenih stavaka dužnicima i vjerovnicima radi usklađenja, redovno i na zahtjev komitenata
  • Priprema i izrađuje pomoćne liste za potrebe provođenja godišnjeg popisa
  • Provodi odredbe zakona i ostalih propisa kojima se uređuje poslovanje HBOR-a te internih akata iz svoje nadležnosti i odgovornosti
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja/rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje SSS (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 1 godina radnog iskustva
  • Usmjerenost na detalje
  • Analitičke vještine
  • Sklonost samostalnom radu
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.


Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 30.9.2024.

 





Stručno testiranje odabranih kandidata: 25.10.2024., 28.10.2024., 6.11.2024., 7.11.2024.,
Rok za prijavu: 26.9.2024.

SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija računovodstva
Sektor financija i računovodstva
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Sudjeluje u osmišljavanju, izradi te izmjenama i dopunama računskog plana HBOR-a, analitičkih evidencija te kontrolira njihovu primjenu,
  • Surađuje pri izradi te izmjenama i dopunama računovodstvenih politika HBOR-a,
  • Sudjeluje u osmišljavanju, izmjenama i dopuni knjigovodstvenih izvještaja za unutarnje i vanjske korisnike informacija te kontrolira njihovu ispravnost,
  • Predlaže poboljšanja postojećih računovodstvenih internih kontrola i osmišljava i predlaže uvođenje novih računovodstvenih internih kontrola,
  • Izrađuje regulatorne izvještaje sukladno zahtjevima bankovne regulative,
  • Prati te predlaže izmjene u informatičkom sustavu i procesima sukladno izmjenama bankovne regulative,
  • Vodi i/ili sudjeluje u projektima razvoja i unapređenja računovodstvenog informatičkog sustava, u smislu razvoja i implementacije aplikacija ili pojedinih modula unutar aplikacija,
  • Obavlja poslove računovodstvene kontrole,
  • Izrađuje i kontrolira temeljnice vezane za određena knjiženja,
  • Kontira složenije poslovne promjene,
  • Kontrolira i knjiži temeljnice analitičkih evidencije za Glavnu knjigu banke,
  • Izrađuje pravila knjiženja poslovnih događaja i upute,
  • Izrađuje procedure procesa i poslove iz svoje nadležnosti i odgovornosti te ih usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima,
  • Surađuje s unutarnjim i vanjskim kontrolama i revizijama,
  • Prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a i Međunarodne standarde financijskog izvješćivanja,
  • Kontrolira zakonitost poslova iz svoje nadležnosti i odgovornosti s računovodstvenog i financijskog gledišta,
  • Stalno i trajno prati propise iz računovodstva i financija, bankarskog poslovanja, monetarno-kreditne politike te poreznog sustava i primjenjuje ih u poslovanju,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 4 godine radnog iskustva
  • Usmjerenost na detalje
  • Analitičke vještine
  • Sklonost samostalnom radu
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: poznavanje aplikacije Dynamics NAV (Navision); iskustvo supervizijskog izvještavanja; iskustvo rada na projektima (vođenje projekata ili sudjelovanje), poznavanje porezne problematike
  • Poželjno: sistematičnost i preciznost u radu.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.


Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 26.9.2024.
 

Rok za prijavu: 2.9.2024.

SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA LJUDSKE POTENCIJALE ILI SPECIJALIST (m/ž)
Ljudski potencijali
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Sudjeluje u donošenju strateških odluka HBOR-a,
  • Samostalno izrađuje opise poslova, sudjeluje u definiranju makro i mikroorganizacije HBOR-a, evaluaciji radnih mjesta i sustavu plaća,
  • Samostalno provodi postupke regrutacije i selekcije (testiranja, selekcijski intervjui) te predlaže unaprijeđena istih,
  • Samostalno upravlja sustavom praćenja radne učinkovitosti, praćenja i razvoja kompetencija zaposlenika i sustavom nagrađivanja i motiviranja zaposlenika te predlaže unapređenja istih,
  • Samostalno obrađuje i analizira podatke o provedenom praćenju radnog učinka, kompetencija i nagrađivanja te na temelju rezultata analize daje zaključke, prijedloge poboljšanja i preporuke,
  • Koordinira i nadzire provedbu sustava praćenja i ocjenjivanja radne uspješnosti, razvoja kompetencija i nagrađivanja zaposlenika,
  • Samostalno ispituje i definira razvojne potrebe zaposlenika i na temelju njih planira razvojne programe (procjene zaposlenika, mentorstvo i coaching, usavršavanje i obrazovanje),
  • Provodi edukativne i razvojne programe za zaposlenike,
  • Samostalno obrađuje i analizira podatke o provedenom usavršavanju te na temelju rezultata analize daje zaključke, prijedloge poboljšanja i preporuke,
  • Osmišljava, planira i provodi razna ispitivanja organizacijske učinkovitosti i organizacijskog zdravlja (organizacijske klime, radnog zadovoljstva i drugih pokazatelja) te donosi zaključke i daje preporuke na temelju rezultata ispitivanja organizacijske učinkovitosti i organizacijskog zdravlja (organizacijske klime, radnog zadovoljstva i drugih pokazatelja),
  • Izrađuje prijedlog plana korištenja godišnjih odmora te vodi evidenciju godišnjih odmora i plaćenih dopusta,
  • Surađuje s menadžmentom na razvoju njihovih menadžerskih kompetencija,
  • Daje stručnu podršku menadžmentu u razvoju timova i timskog načina rada,
  • Daje stručnu podršku menadžmentu pri donošenju svih poslovnih odluka, osobito onih vezanih za upravljanje ljudskim potencijalima,
  • Obavlja poslove vezane uz zdravstveno i mirovinsko osiguranje zaposlenika,
  • Izrađuje ugovore o radu i ugovore o stručnom usavršavanju i obrazovanju,
  • Planira i organizira razna događanja za zaposlenike,
  • Ažurira informacijski sustav ljudskih potencijala u svojem djelokrugu odgovornosti te predlaže razvojne promjene informacijskog sustava ljudskih potencijala u svojem djelokrugu odgovornosti,
  • Priprema sve potrebne prijedloge i izvješća za Upravu iz svog djelokruga rada,
  • Prati pravne propise iz svog djelokruga rada te sudjeluje u izradi normativnih akata,
  • Samostalno vodi proces upravljanja promjenama i inicira poslovne promjene,
  • Savjetovanjem i kontrolom osigurava dosljedno provođenje svih politika upravljanja ljudskim potencijalima
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag (ekonomskog, pravnog, psihologijskog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva radno mjesto samostalnog/e stručnog/e suradnika/ce za ljudske potencijale odnosno najmanje 4 godine radnog iskustva za radno mjesto specijalista/ice
  • Analitičke sposobnosti
  • Sagledavanje šire slike
  • Usmjerenost na detalje
  • Organizacijske vještine
  • Komunikacijske vještine
  • Prezentacijske vještine
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: radno iskustvo od najmanje 2 godine u ljudskim potencijalima za samostalnog/e stručnog/e suradnika/ce za ljudske potencijale odnosno 3 godine radnog iskustva za radno mjesto specijalista/ice
  • Poželjno iskustvo u organizaciji događanja za zaposlenike
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na  poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 2.9.2024.

 


2. krug razgovora: 21.8.2024.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 17.7.2024., 24.7.2024.
1. krug razgovora: 9.7.2024., 10.7.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 17.6.2024., 27.6.2024.

Rok za prijave: 30.5.2024.
 
STRUČNI ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA IZVJEŠĆIVANJE (m/ž)
Služba izvješćivanja
Sektor kreditiranja
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme 

Radni zadaci i odgovornosti:
  • Priprema i izrađuje evidenciju dnevnih potreba za isplatama iz kredita
  • Priprema podatke, vodi evidenciju te izrađuje mjesečne i ostale izvještaje o kreditnoj/garancijskoj aktivnosti
  • Sudjeluje u pripremi i izradi analiza o strukturi kreditne/garancijske aktivnosti
  • Vodi evidenciju, izvještava i surađuje pri izradi ugovora o suradnji s poslovnim bankama na provođenju kreditnih programa, te vodi brigu o mapi banaka
  • Sudjeluje u izradi planova za potrebe likvidnosti
  • Sudjeluje u planiranju i praćenju kreditne aktivnosti
  • Vodi brigu o ažuriranju izmjena postojećih programa i uvođenju novih na Internet i intranet stranicama HBOR-a
  • Surađuje na pripremi novih akata HBOR-a i unapređenju tehnologija rada
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručnog/e suradnika/ce za izvješćivanje odnosno najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalnog/e stručnog/e suradnika/ce za izvješćivanje
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Analitičke vještine
  • Organizacijske vještine
  • Pedantnost i točnost.
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Rok za podnošenje prijava na natječaj je 30.05.2024.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije 30.05.2024.
Psihologijsko testiranje: 30.9.2024.
1. razgovor: 12.9.2024., 16.9.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 19.8.2024., 29.8.2024.
Rok za prijave: 18.7.2024.

STRUČNI ILI SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA KREDITNI RIZIK ILI SPECIJALIST (m/ž)
u Odjelu kontrole kreditnog rizika u Direkciji strateškog kreditnog rizika u Sektoru upravljanja rizicima
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
Radni zadaci:
  • sudjeluje u kontroli i predlaganju ispravaka vrijednosti i rezervacija u 3. stupnju kreditnog rizika
  • sudjeluje u izradi i ažuriranju metodologija i modela za ispravke vrijednosti i rezervacije na skupnoj i individualnoj osnovi
  • priprema podloga za izvještaje o kreditnom riziku
  • sudjeluje u praćenju i ažuriranju podataka, njihovoj analizi i izrada izvještaja vezanih za kreditni rizik, umanjenja vrijednosti i rezervacije
  • sudjeluje u izradi izvješća o kvaliteti portfelja i danih kredita
  • sudjeluje u izradi materijala za nadležni odbor i tijela odlučivanja, vođenju zapisnika i izvješćivanju o zaključcima sa sjednica odbora
  • sudjeluje u utvrđivanju, procjenama/mjerenjima i kontroli izloženosti kreditnom riziku na razini portfelja
  • sudjeluje u davanju prijedloga i preporuka za primjereno upravljanje kreditnim rizikom i mjera za umanjenje izloženosti kreditnim rizicima te praćenju izvršenja
  • sudjeluje u izradi internih akata za upravljanje kreditnim rizikom te kontroli njihove primjene. 

Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog relevantnog srodnog područja)
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Inovativnost i kreativnost
  • Organizacijske vještine
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima ispravaka vrijednosti i rezervacija u kreditnim institucijama i poznavanje relevantne regulative.
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
  
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije 18.7.2024.
2. krug razgovora: 3.10.2024.
Psihologijsko testiranje: 13.9.2024. 
1. krug razgovora: 4.9.2024., 5.9.2024.

Rok za prijave: 11.7.2024.

 
SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija riznice
Sektor sredstava
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno pregovara i ugovara uvjete financijskih instrumenata na financijskim tržištima u okviru postavljenih limita (ugovara kratkoročne međubankarske kredite i/ili depozite, repo i obrnute repo poslove, trguje obveznicama, blagajničkim i trezorskim zapisima na primarnom i sekundarnom tržištu, kupuje i prodaje udjele u investicijskim fondovima, kupuje i prodaje devize (FX spot, FX forward i FX swap), ugovara kamatne izvedenice (Forward Rate Agreement - FRA, Interest Rate Swap - IRS i Cross Currency Swap - CCS) i druge slične financijske instrumente) temeljem naloga ili smjernica Direkcije upravljanja aktivom i pasivom za potrebe upravljanja rezervom  likvidnosti HBOR-a ili samostalno za likvidna sredstva mandatnih izvora
  • Samostalno upravlja likvidnim sredstvima mandatnih izvora (sredstvima koja se vode u ime i za račun te u svoje ime, a za račun drugih) u skladu s dogovorenom strategijom ulaganja i unutar zadanih limita
  • Vodi računa o iskorištenosti postavljenih limita
  • Vaje prijedloge za uvođenje/dorade rizničnih proizvoda i uvođenje/dorade aplikativne podrške za iste u suradnji s Direkcijom upravljanja aktivom i pasivom
  • Prati kretanja na financijskim tržištima te ekonomske pokazatelje iz područja monetarne, fiskalne i gospodarske politike
  • Pregovara i usklađuje odredbe okvirnih ugovora za financijske izvedenice i repo poslove
  • Operativno održava deviznu poziciju HBOR-a temeljem smjernica Direkcije upravljanja aktivom i pasivom
  • Operativno upravlja likvidnim sredstvima HBOR-a sukladno smjernicama Direkcije upravljanja aktivom i pasivom
  • Samostalno izrađuje kratkoročne planove priljeva i odljeva sredstava HBOR-a i mandatnih izvora te prati njihovo ostvarenje
  • Koordinira aktivnosti vezane uz planiranje i izvršavanje potraživanje HBOR-a iz državnog proračuna Republike Hrvatske sukladno odredbama Zakona o proračunu i Zakona o izvršavanju državnog proračuna Republike Hrvatske
  • Surađuje s Ministarstvom financija, bankama i drugim financijskim institucijama te ostalim organizacijskim jedinicama unutar HBOR-a
  • Sudjeluje u izradi i pripremi prijedloga općih akata, organizacijskih propisa i procedura, te unapređenju tehnologije i radnih postupaka iz djelokruga Direkcije riznice
  • Prati i primjenjuje odluke tijela rukovođenja HBOR-a, zakonske i druge važeće propise iz djelokruga poslovanja
  • Samostalno izrađuje različita izvješća za potrebe Sektora sredstava i drugih organizacijskih jedinica HBOR-a
  • Obavlja i druge stručne i savjetodavne poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, elektrotehničkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 4 godina radnog iskustva
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno radno iskustvo na poslovima trgovanja financijskim instrumentima u banci ili sličnoj financijskoj instituciji, poznavanje rada na Bloombergu   
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na  poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije 11.7.2024.

2. krug razgovora: 13.9.2024., 17.9.2024.
Psihologijsko testiranje: 26.8.2024. 
1. krug razgovora: 25.7.2024., 26.7.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 25.7.2024., 26.7.2024.

Rok za prijave: 8.7.2024.

SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA EU FONDOVE I FINANCIJSKE INSTRUMENTE ILI SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija EU fondova i financijskih instrumenata
Sektor strategije
 
2 izvršitelja na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno sudjeluje u realizaciji aktivnosti koje se obavljaju u svrhu praćenja implementacije i izvršenja strateškog okvira HBOR-a
  • Samostalno sudjeluje u realizaciji aktivnosti koje proizlaze iz uloge HBOR-a kao upravitelja fonda sredstava ESIF-a
  • Samostalno istražuje, prati, analizira te u suradnji s drugim organizacijskim jedinicama banke samostalno razvija i realizira proizvode i/ili programe iz EU centraliziranih strateških inicijativa, programa ili posebnih financijskih aranžmana koje provode Europska komisija te međunarodne razvojne i financijske institucije
  • Samostalno istražuje, analizira te predlaže i razvija modele i načine sudjelovanja HBOR-a u poticanju apsorpcije ESI fondova i drugih međunarodnih izvora bespovratnih sredstava
  • U svrhu podrške provedbi/prodaji specifičnih bankarskih proizvoda namijenjenih korisnicima koji svoje projekte predlažu za financiranje iz ESI fondova ili drugih međunarodnih izvora bespovratnih sredstava, ESIF financijskih instrumenata, programa i proizvoda iz EU centraliziranih strateških inicijativa, programa ili posebnih financijskih aranžmana, samostalno izrađuje radne upute, smjernice, priručnike i druge akte te po potrebi održava edukacija
  • Sudjeluje u radu domaćih i međunarodnih organizacija i udruženja, odbora, radnih grupa i sl., po pitanjima vezanima uz ESI fondove s posebnim naglaskom na ESIF financijske instrumente, EU centralizirane inicijative, programe i posebne financijske aranžmane kao i strateške inicijative iz strateškog okvira HBOR-a
  • Surađuje s tijelima Vlade RH i drugim domaćim i međunarodnim pravnim subjektima u poslovima promocije, vidljivosti i komunikacije proizvoda i aktivnosti HBOR-a vezanih uz ESI fondove s posebnim naglaskom na ESIF financijske instrumente, EU centralizirane inicijative, programe i posebne financijske aranžmane kao i strateške inicijative iz strateškog okvira HBOR-a
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, pravnog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalnog/e stručnog/e suradnika/ce za EU fondove i financijske instrumente odnosno najmanje 4 godine radnog iskustva za radno mjesto specijalista/ice  
  • Komunikacijske vještine
  • Analitičke vještine
  • Preciznost i točnost
  • Organizacijske vještine
  • Prezentacijske vještine
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • Poželjno poznavanje još jednog stranog jezika
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno radno iskustvo u financijskim institucijama na financiranju pravnih osoba i/ili u području EU fondova i/ili na razvoju proizvoda/posebnih aranžmana financiranja u suradnji s međunarodnim financijskim institucijama
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na  poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije 8.7.2024.
 


SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA POZADINSKE POSLOVE ILI SPECIJALIST (m/ž)
Služba pozadinskih poslova
Sektor sredstava
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Administrira i evidentira račune kreditora
  • Administrira skrbnički račun i transakcijske račune u inozemstvu
  • Obavlja prijenose sredstava s računa u inozemstvu na druge račune u zemlji i inozemstvu s ciljem kontrole limita izloženosti stanja po računima u inozemstvu i održavanja visine sredstava neophodnih za nesmetano obavljanje dnevnog poslovanja
  • Izrađuje ugovornu dokumentaciju za riznične transakcije, usklađuje ju s drugom ugovornom stranom te vodi evidencije i prati dospijeća obveza po istima
  • Unosi i verificira naloge za plaćanje rizničnih transakcija
  • Obavlja registracije vlasničkih pozicija nad vrijednosnicama deponiranim u Republici Hrvatskoj i inozemstvu
  • Izrađuje reklamacije za riznične transakcije i ostale transakcije koje je inicirao organizacijski dio
  • Prikuplja, kontrolira, usklađuje i prosljeđuje relevantnim organizacijskim dijelovima dokumentaciju i informacije potrebne za evidentiranje transakcija
  • Prati i analizira izmjene SWIFT pravila i standarda, daje prijedloge promjena za poruke iz svoje nadležnosti te o tome izvještava organizacijske jedinice HBOR-a
  • Daje prijedloge za dorade rizničnih proizvoda i proizvoda za pribavljanje sredstava te uvođenje/dorade aplikativne podrške za iste u suradnji s Direkcijom transakcijskog bankarstva
  • Prikuplja podatke i surađuje s unutarnjim i vanjskim kontrolama i revizijama
  • Izrađuje različita izvješća za potrebe Sektora sredstava i drugih organizacijskih jedinica HBOR-a
  • Surađuje s Ministarstvom financija, bankama i drugim financijskim institucijama te ostalim organizacijskim jedinicama unutar HBOR-a
  • Sudjeluje u izradi i pripremi prijedloga općih akata, internih akata i procedura, unapređenja tehnologije i radnih postupaka iz djelokruga Sektora sredstava
  • Prati i primjenjuje odluke tijela HBOR-a, zakonske i druge važeće propise iz djelokruga poslovanja
  • Obavlja ostale evidencijske i operativne poslove iz djelokruga rada Sektora sredstava
  • Obavlja i druge poslove po nalogu rukovoditelja ili direktora Sektora sredstava, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za
pozadinske poslove, odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Analitičke vještine
  • Komunikacijske vještine
  • Pregovaračke vještine
  • Poznavanje rizničnih proizvoda i pripadajućih rizika
  • Izvrsno poznavanje procesa namire rizničnih transakcija
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: poželjno radno iskustvo na pozadinskim poslovima riznice u kreditnoj ili sličnoj financijskoj instituciji, poznavanje SWIFT-a i platnih sustava za kreditne institucije i korporativne klijente, međunarodnog međubankarskog poslovanja te razvoja i implementacije softverskih rješenja na području riznice i namire u kreditnoj ili sličnoj financijskoj instituciji

 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na  poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije 11.7.2024.
 

 
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA KONTROLU RIZIKA PLASMANA (m/ž)
Direkcija kontrole plasmana
Sektor upravljanja rizicima   
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno utvrđuje, analizira, mjeri/procjenjuje i kontrolira kreditni rizik na razini plasmana, klijenta, grupe povezanih osoba
  • Izrađuje mišljenja o procjeni kreditnog rizika u skladu s utvrđenim pravilima i kriterijima
  • Kontrolira unos povezanih osoba i grupa povezanih osoba i verificira unesene podatke
  • Radi kontrole rejtinga na uzorku
  • Dodjeljuje marže za kreditni rizik po pojedinačnom plasmanu
  • Sudjeluje u izradi, ažuriranju i tumačenju posebnih ugovornih odredbi iz Kataloga ugovornih odredbi
  • Daje očitovanja na akte i upite drugih organizacijskih jedinica vezanih za kreditni rizik na razini plasmana, klijenta, grupe povezanih osoba iz djelokruga rada Direkcije
  • Sudjeluje u analizi kod određivanja utjecaja novih proizvoda/poslovnih promjena na sadašnju i buduću izloženost kreditnim rizicima iz djelokruga rada Direkcije
  • Sagledava utjecaj klimatskog rizika na kreditni rizik po pojedinačnom plasmanu
  • Samostalno izrađuje akte iz djelokruga rada Direkcije
  • Sudjeluje u procjeni izloženosti rizicima iz djelokruga rada u okviru revidiranja Kataloga rizika
  • Daje prijedloge i preporuke za primjereno upravljanje rizicima iz djelokruga rada Direkcije
  • Educira radnike HBOR-a o upravljanju kreditnim rizikom i internim aktima iz djelokruga rada Direkcije
  • Sudjeluje u izradi izvještaja, davanja očitovanja i podataka za potrebe vanjskih revizora, rejting agencija i kreditora iz djelokruga rada Direkcije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog ili drugog relevantnog srodnog područja)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Inovativnost i kreativnost
  • Organizacijske vještine
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima analize financijskih izvještaja, procjene boniteta i izrade mišljenja („underwriting“) u kreditnim institucijama
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije 20.05.2024.
 
 

1. razgovor s odabranim kandidatima: 8.7.2024. i 9.7.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 6.6.2024. i 7.6.2024., 13.6.2024.

Rok za prijave: 23.5.2024.
 
 
Voditelj službe (m/ž)
u Službi plaćanja i regresnih naplata u Sektoru osiguranja izvoza i jamstava
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
Radni zadaci i odgovornosti::
  • Vodi brigu o usklađenosti poslova s propisima iz svog djelokruga rada
  • Planira, organizira, vodi i kontrolira poslove u Službi
  • Raspodjeljuje radne zadatke i prati njihovo ostvarivanje
  • Predlaže i podnosi zahtjeve za zapošljavanje ili unapređenje radnika u Službi
  • Predlaže i primjenjuje načine nagrađivanja i motiviranja radnika u Službi
  • Koordinira rad Službe s drugim organizacijskim jedinicama
  • Prati rad djelatnika Službe te im pomaže u rješavanju operativnih poteškoća
  • Uključuje se u rješavanje složenijih problema poslovanja
  • Inicira uvođenje novih procesa i načina rada, te prema potrebi izmjenu starih
  • Upravlja ljudskim potencijalima u sklopu organizacijske jedinice za koju je zadužen
  • Izvještava direktora o stanju i aktivnostima u Službi
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
  • Donosi odluke za koje je ovlašten posebnim odlukama Uprave HBOR-a.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag (ekonomskog, pravnog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 5 godine radnog iskustva
  • Menadžerske vještine
  • Organizacijske vještine
  • Komunikacijske vještine
  • Pregovaračke vještine
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno poznavanje još jednog stranog jezika
  • Poželjno poznavanje osnova financijske analize
  • Poželjno izvrsno pisano izražavanje
  • Poželjna vozačka dozvola B kategorije (aktivni vozač)
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja. 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Rok za podnošenje prijava na natječaj je 13.5.2024. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 23.5.2024. 
 
 

 
Drugi razgovor: 27.5.2024.
Psihologijsko testiranje: 3.5.2024. 
Razgovori s odabranim kandidatima: 26.4.2024. 
Stručno testiranje odabranih kandidata: 5.4.2024., 11.4.2024.
Rok za prijave: 28.3.2024.
 

SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE ILI SPECIJALIST (m/ž)
u Direkciji za restrukturiranja u Sektoru kreditiranja
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci:
  • Kontaktira i koordinira rad s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija/ reprograme kredita
  • Samostalno i u suradnji s drugim organizacijskim jedinicama HBOR-a provodi procese ocjenjivanja potreba i sposobnosti klijenta, strukture projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita i/ili reprograma
  • Koordinira i organizira poslove s ostalim organizacijskim jedinicama za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita/prestanka važenja garancija i povrata instrumenata osiguranja
  • Utvrđuje uvjete kredita/ garancije/ reprograma kredita
  • Samostalno vodi i koordinira cjelokupan proces obrade kredita/ reprograma kredita
  • Organizira i samostalno vodi brigu o osiguranju kredita/garancije,
  • Organizira i samostalno priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija/ reprograma kredita te izrađuje ugovore
  • Organizira i vodi brigu o otplati kredita te organizira praćenje klijenta i daje osvrt na poslovanje klijenta
  • Prati uvjete kreditiranja na domaćem tržištu, uočava potrebe klijenata za novim proizvodima u financiranju i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih programa ili inicira donošenje novih
  • Samostalno priprema i izrađuje akte, procedure, tehnologije i metode rada
  • Aktivno se uključuje i inicira sudjelovanje na raznim skupovima, seminarima i konferencijama koje organizira HBOR
  • Priprema i izrađuje razna izvješća i prezentacije, te po potrebi održava prezentacije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/ mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Vještine upravljanja odnosom s klijentom
  • Komunikacijske vještine
  • Analitičke vještine
  • Organizacijske vještine
  • Prezentacijske vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno je:
- Iskustvo u poslovima odobravanja kredita
- Iskustvo u poslovima obrade reprograma/restrukturiranja kredita
- Poznavanje financijske analize
- Vozačka dozvola B kategorije
- Razvijene komunikacijske i pregovaračke vještine
- Samostalnost u radu i odlučnost kod donošenja odluka
- Dobro snalaženje u stresnim situacijama
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
 
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Rok za podnošenje prijava na natječaj je 28.3.2024. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 18.3.2024. 
  
 
Psihologijsko testiranje: 6.6.2024
Razgovori s odabranim kandidatima: 7.5.2024., 9.5.2024., 10.5.2024., 13.5.2024. 
Stručno testiranje odabranih kandidata: 8.4.2024., 9.4.2024., 10.4.2024.
Rok za prijave: 28.3.2024.
VODITELJ/ICA ODJELA (m/ž)
Odjel stjecanja imovine
Direkcija održavanja i stjecanja imovine
Sektor poslovne podrške
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Vodi brigu o usklađenosti poslova s propisima iz svog djelokruga rada
  • Planira, organizira, vodi i kontrolira poslove u Odjelu
  • Raspodjeljuje radne zadatke i prati njihovo ostvarivanje
  • Predlaže i podnosi zahtjeve za zapošljavanje ili unapređenje radnika u Odjelu
  • Predlaže i primjenjuje načine nagrađivanja i motiviranja radnika u Odjelu/Službi
  • Koordinira rad Odjela/Službe s drugim organizacijskim jedinicama
  • Prati rad djelatnika Odjela te im pomaže u rješavanju operativnih poteškoća
  • Uključuje se u rješavanje složenijih problema poslovanja
  • Inicira uvođenje novih procesa i načina rada, te prema potrebi izmjenu starih
  • Upravlja ljudskim potencijalima u sklopu organizacijske jedinice za koju je zadužen
  • Izvještava rukovoditelja i direktora o stanju i aktivnostima u Odjelu
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
  • Donosi odluke za koje je ovlašten posebnim odlukama Uprave HBOR-a
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag
  • Najmanje 5 godina radnog iskustva
  • Menadžerske vještine
  • Organizacijske vještine
  • Komunikacijske vještine
  • Pregovaračke vještine
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno iskustvo u vođenju ljudi
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Rok za podnošenje prijava na natječaj je 28.3.2024. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 28.3.2024. 
 
 
Drugi razgovor s odabranim kandidatima: 14.5. 2024., 20.5.2024.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 22.4.2024.
Intervju s odabranim kandidatima: 15.4.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 21.3.2024., 2.4.2024. 
Rok za prijavu na natječaj je 7.3.2024.




SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA OPERATIVNI I OSTALE RIZIKE ILI SPECIJALIST (m/ž)
Odjel operativnih i ostalih rizika
Direkcija rizika likvidnosti, tržišnih i operativnih rizika
Sektor upravljanja rizicima   

 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno utvrđuje, procjenjuje/mjeri i kontrolira izloženosti operativnom riziku (isključujući pravni rizik) i riziku eksternalizacije
  • Sudjeluje u izradi, primjeni i izmjeni internih akata za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije te kontroli njihove primjene
  • Sudjeluje u izradi i preispitivanju strategija i politika za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
  • Kontrolira postupanja organizacijskih jedinica sukladno internim aktima koji propisuju upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije s ciljem utvrđivanja djelotvornosti upravljanja rizicima i sustava unutarnjih kontrola
  • Daje prijedloge i preporuke za primjereno upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije i mjere za umanjenje izloženosti navedenim rizicima te praćenje njihovog izvršenja
  • Sudjeluje u izradi, primjeni i nadzoru nad funkcioniranjem metoda i modela za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
  • Sudjeluje u izradi metodologije za izračun kapitalnog zahtjeva za operativni rizik u okviru metodologije za izračun adekvatnosti kapitala 
  • Ocjenjuje primjerenost i dokumentiranosti metodologija za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
  • Očituje se na akte iz nadležnosti drugih organizacijskih jedinica vezano za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
  • Sudjeluje u analizi utjecaja novih proizvoda/poslovnih promjena na sadašnju i buduću izloženost operativnom riziku i riziku eksternalizacije
  • Sudjeluje u analizi i ocjeni profila rizičnosti HBOR-a iz djelokruga rada u okviru Kataloga rizika 
  • Analizira i prati profil rizičnosti HBOR-a putem organizacije i sudjelovanja u provedbi Mape operativnog rizika
  • Daje metodološku podršku radnicima pri evidentiranju događaja operativnog rizika u bazu podataka
  • Izrađuje izvještaje, analiza i izvještava nadležne odbore, Upravu i Nadzorni odbor o upravljanju i izloženosti operativom rizikom i riziku eksternalizacije
  • Izvještava Upravu o značajnom događaju operativnog rizika
  • Izrađuje izvještaje, izračune, daje očitovanja i podatke za potrebe vanjskih revizora, rejting agencija i kreditora o operativnom riziku i riziku eksternalizacije
  • Prati EU bankovnu regulativu, zakonske i podzakonske propise HNB-a i upute vezanih uz operativni rizik i rizik eksternalizacije i sudjeluje u njihovom uvođenju u poslovanje i usklađuje s postojećim internima aktima
  • Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške vezane uz operativni rizik i rizik eksternalizacije
  • Educira radnike o upravljanju operativnim rizikom, rizikom eksternalizacije i funkciji kontrole rizika
  • Vodi internu komunikaciju s drugim organizacijskim dijelovima u provođenju sustava upravljanja operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, pravnog, matematičkog ili drugog relevantnog srodnog područja)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Inovativnost i kreativnost
  • Organizacijske vještine
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: Najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima operativnog rizika / rizika eksternalizacije u kreditnim institucijama
 Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Rok za podnošenje prijava na natječaj je 7.3.2024.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 7.3.2024. 
 
 

Drugi krug razgovora s odabranim kandidatima: 13.5.2024.
Psihologijsko testiranje: 2.4.2024.
Razgovori s odabranim kandidatima: 20.3.2024., 21.3.2024.

Stručno testiranje odabranih kandidata: 28.2.2024., 5.3.2024.
Rok za prijavu: 15.2.2024.

 

SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA KREDITNI RIZIK ILI SPECIJALIST (m/ž)
u Odjelu kontrole kreditnog rizika u Direkciji strateškog kreditnog rizika u Sektoru upravljanja rizicima
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • samostalna kontrola i prijedlozi rezervacija i ispravaka vrijednosti u 3. stupnju kreditnog rizika
  • izrada i ažuriranje metodologija i modela za ispravke vrijednosti i rezervacije na skupnoj i individualnoj osnovi
  • praćenje i ažuriranje podataka, njihova analiza i izrada izvještaja vezanih za kreditni rizik, umanjenja vrijednosti i rezervacije
  • samostalna izrada izvješća o kvaliteti portfelja i danih kredita
  • izrada materijala za nadležni odbor i tijela odlučivanja, vođenje zapisnika i izvješćivanje o zaključcima sa sjednica odbora
  • samostalno utvrđivanje, procjena/mjerenje i kontrola izloženosti kreditnom riziku na razini portfelja
  • samostalno davanje prijedloga i preporuka za primjereno upravljanje kreditnim rizikom i mjera za umanjenje izloženosti kreditnim rizicima te praćenje izvršenja
  • izrada internih akata za upravljanje kreditnim rizikom te kontrola njihove primjene 
     
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog relevantnog srodnog područja )
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Inovativnost i kreativnost
  • Organizacijske vještine
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima ispravaka vrijednosti i rezervacija u kreditnim institucijama i poznavanje relevantne regulative.
     
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Rok za podnošenje prijava na natječaj je 15.2.2024.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 15.2.2024. godine.

 


1. krug razgovora s odabranim kandidatima: 11.7.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 25.6.2024., 8.7.2024.
Rok za prijavu na natječaj je 25.9.2023.
 

Stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje - pripravnik (m/ž)
Odjel plana i analize
Direkcija kontrolinga
u Sektoru financija i računovodstva
 
1 izvršitelj na određeno vrijeme od 1 godine
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima
  • Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva
  • Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva
  • Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove
  • Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
  • Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine
  • Izrađuje propisana financijska izvješća za unutarnje i vanjske korisnike
  • Ažurira i dnevno sastavlja izvještaj Otvorene devizne pozicije
  • Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika kamata te koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
  • Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuju procesi planiranja i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
  • Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika konsolidacije financijskih izvještaja Grupe HBOR i HBOR-a i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
  • Izrađuje analize i izvješća za potrebe upravljanja aktivom i pasivom za Sektor upravljanja rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
  • Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
  • Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne programske podrške nadležnom voditelju Odjela/rukovoditelju Direkcije
  • Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
  • Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
  • Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja
  • Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih pokazatelja
  • Organizacijske vještine
  • Kreativnost/inovativnost
  • Sklonost timskom radu
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno: znanje naprednog Excela (Power BI)
  • Poželjno: visoka razina odgovornosti za rad
  • Poželjno: interes za rad u financijskom planiranju i financijskom izvještavanju
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 25.9.2023.