Zatvoreni natječaji 2016.
- Odluka o zatvaranju natječaja: 28.12.2016. Odabran je kandidat Mladen Marčić, VSS
- Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 02.12.2016.
- Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 28.11.2016.
- Intervju s odabranim kandidatima: 22.11, 23.11. i 24.11.2016.
- Testiranje znanja kandidata: 15.11. i 16.11.2016.
- Rok za prijavu je istekao: 31.10.2016.
STRUČNI ANALITIČAR/SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR (m/ž) u Službi analize banaka, Sektoru analiza
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci:-
-
- analiza financijskih izvješća domaćih i inozemnih banaka te leasing društava
- utvrđivanje profila rizičnosti banaka i leasing društava te predlaganje internog rejtinga u skladu s važećim procedurama i metodologijama
- zaprimanje, kontrola ispravnosti i održavanje financijske dokumentacije banaka i leasing društava te upravljanje internim bazama podataka periodično provođenje analize banaka i leasing društava te praćenje dinamike njihova poslovanja
- sudjelovanje u određivanju i praćenju limita zaduženja domaćih i inozemnih banaka te leasing društava
- sudjelovanje u pripremi prijedloga prihvatljivih banaka i leasing društava za suradnju na provedbi programa kreditiranja HBOR-a i popisa prihvatljivih banaka po pojedinim zemljama sudjelovanje u izradi izvješća potrebnih tijelima HBOR-a
-
-
-
- VŠS/bacc. ili VSS/mag., ekonomskog smjera,
- najmanje 2 odnosno 3 godine radnog iskustva (ovisno o radnom mjestu),
- izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
- napredno poznavanje MS Excela i poznavanje ostalih MS Office uredskih programa,
- poželjno izvrsno poznavanje analize financijskih izvješća i financijskih instrumenata,
- poželjno poznavanje poslovanja financijskih institucija, osobito banaka,
- poželjno poznavanje kretanja u bankovnom sustavu i ostalim financijskim tržištima,
- izražena sklonost i interes za istraživački i analitički pristup u radu
- sposobnost sagledavanja i razumijevanja šire slike
- razvijene analitičke i organizacijske vještine,
- savjestan i predan pristup radu te pedantnost i točnost u radu
- izvrsne vještine pismenog i usmenog izražavanja
-
-
-
- Odluka o zatvaranju natječaja: 28.12.2016. U selekcijskom postupku nije nitko odabran.
- Intervju s odabranim kandidatima: 7.12. i 8.12.2016.
- Testiranje znanja kandidata: 8.11. i 9.11.2016.
- Rok za prijavu je istekao: 31.10.2016.
-
STRUČNI ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE (m/ž) u Sektoru računovodstva
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci:-
-
- sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog financijskog plana i njegovih izmjena i dopuna,
- sudjeluje u izradi i kontrolira propisane financijske izvještaje za unutarnje i vanjske korisnike,
- sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog projekcija, prezentacija i ostalih dokumenata za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima,
- trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada,
- surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svojeg djelokruga rada te organizira primjenu novih programskih rješenja.
-
-
-
- VŠS/bacc. odnosno VSS/mag., ekonomskog usmjerenja,
- 2 odnosno 3 godine radnog iskustva,
- aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
- napredno poznavanje MS Excela i poznavanje ostalih MS Office uredskih programa,
- razvijene vještine usmene i pisane komunikacije,
- sposobnost rada u stresnim situacijama,
- sklonost samostalnom pristupu u radu i visoka razina odgovornosti za rad,
- poželjno iskustvo rada u kontrolingu banaka ili internoj/vanjskoj reviziji,
- poželjno posjedovanje certifikata za vanjskog ili internog revizora,
- poželjno poznavanje Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja,
- poželjna preciznost i sistematičnost u radu,
- poželjna analitičnost i sposobnost sagledavanja i razumijevanja šire slike.
-
-
-
- Odluka o zatvaranju natječaja: 6.12.2016. Odabran je kandidat Ante Bakmaz, VSS, zaposlen na radnom mjestu IT specijalist.
- Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 25.11. i 28.11.2016.
- Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 2.11.2016.
- Intervju s odabranim kandidatima: 27.10. i 28.10.2016.
- Testiranje znanja kandidata: 20.10. i 24.10.2016.
- Rok za prijavu je istekao: 10.10.2016.
-
SISTEM ANALITIČAR ili IT ARHITEKT (m/ž)
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci:-
-
- Analizira poslovne procese i tokove podataka
- Sudjeluje u izradi projektne dokumentacije u sklopu razvoja informacijskog sustava: snimka postojeće situacije, prijedlog modela poslovnog rješenja, izrada modela podataka
- Dizajnira, implementira i testira aplikativna rješenja
- Izrađuje korisničku dokumentaciju
- Analizira i grupira korisničke zahtjeve u logične, ekonomične i praktične projektne cjeline
- Vodi projekte u domeni informacijskih rješenja
- Svakodnevno komunicira s internim i eksternim klijentima
-
-
-
- VŠS/bacc. ili VSS/mag., ekonomskog, elektrotehničkog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 2 ili 3 godine radnog iskustva (ovisno o radnom mjestu u naslovu),
- izvrsno poznavanje engleskog jezika,
- napredno poznavanje uredskih programa (MS Office),
- poznavanje metode dijagrama toka podataka, dijagrama funkcijskog raščlanjenja,
- poznavanje metode entiteti-veze.
-
-
-
- poznavanje najboljih praksi za upravljanje IT uslugama po ITIL okviru,
- poznavanje metodologije projektnog upravljanja,
- poznavanje metodologije strukturne sistemske analize,
- poznavanje BPMN 2.0 notacije poslovnih procesa,
- posjedovanje odgovarajućih industrijskih certifikata,
- znanje i korištenje alata i tehnologija: PMI, SOA, ESB, BPM, ITIL, TOGAF.
-
-
-
- Odluka o zatvaranju natječaja: 6.12.2016. Odabran je kandidat Nikola Žunić, VSS
- Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 1.12. i 2.12.2016.
- Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 23.11.2016.
- Intervju s odabranim kandidatima: 15.11., 16.11., 17.11. i 21.11.2016.
- Testiranje znanja kandidata: 8.11., 9.11., 10.11. i 17.11.2016.
- Rok za prijavu je istekao: 31.10.2016.
-
STRUČNI ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA RIZIČNE PLASMANE (m/ž) u Sektoru analiza
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci:-
-
- obrada i praćenje portfelja problematičnih plasmana,
- analiziranje financijskih izvještaja i poslovnih planova,
- istraživanje mogućnosti financijskog restrukturiranja, odnosno naplate plasmana,
- izrada prijedloga potrebnih mjera financijskog restrukturiranja, odn. naplate plasmana,
- provedba usvojenih mjera naplate plasmana,
- izrada poslovnih izvještaja vezanih uz praćenje kreditnog portfelja.
-
-
-
- VŠS/bacc. ili VSS/mag., ekonomskog smjera,
- 2 ili 3 godine radnog iskustva,
- znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
- znanje rada na osobnom računalu (MS Office),
- vozačka dozvola B kategorije,
- komunikacijske vještine i vještine upravljanja odnosom s klijentima,
- poželjno iskustvo rada u financijskom sektoru (banke, osiguravajuća društva, faktoring, leasing ili revizorske kuće),
- poželjno znanje analize financijskih izvještaja i projekata gospodarskih subjekata,
- poželjno iskustvo rada na poslovima restrukturiranja i naplate dugova,
- poželjno poznavanje pravne regulative vezane za stečajeve i predstečajne nagodbe.
-
-
-
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
- usklađenost poslovnog i privatnog života.
-
-
-
- Odluka o zatvaranju natječaja: 15.11.2016. Odabran je kandidat Dalibor Fotak, VSS
- Rok za prijavu je istekao: 10.10.2016.
- Testiranje znanja kandidata: 18.10.2016.
- Intervju s odabranim kandidatima: 25.10.2016.
- Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 2.11.2016.
- Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 2.11.2016.
-
SAMOSTALNI ADMINISTRATOR BAZE PODATAKA
u Sektoru informacijskih tehnologija
1 izvršitelj (m/ž)
Radni zadaci:-
-
- Projektiranje, razvoj, implementacija i održavanje sustava za upravljanje baza podataka,
- Organiziranje sustava sigurnosti, nadzora, analiza i optimiziranje performansi sustava baza podataka,
- Sudjelovanje u dizajniranju i razvoju relacijskih i BI sustava baza podataka,
- Sudjelovanje u projektima sukladno projektnim planovima.
-
-
-
- VSS/mag., elektrotehničkog ili informatičkog smjera, prirodoslovno-matematičkog, ekonomskog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 3 godine radnog iskustva,
- izvrsno poznavanje engleskog jezika,
- izvrsno poznavanje rada sa sustavima baza podataka.
-
-
-
- poznavanje metodologije projektnog upravljanja,
- izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
- poznavanje skriptnog programiranja,
- izvrsno poznavanje operativnog sustava, sistemskih programa i mrežnih servisa na poslužiteljima,
- poznavanje koncepta „big data“,
- iskustvo i certifikati u administriranju baza podataka (MS SQL, IBM Informix) i tehnologijama poslovne inteligencije (MS Power BI).
-
-
-
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
- rad s novim tehnologijama MS SQL Server-a (SSRS, SSAS), MS Power BI Desktop/Cloud,
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja,
- usklađenost poslovnog i privatnog života
-
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite putem linku najkasnije do 10.10.2016.
-
-
- Odluka o zatvaranju natječaja: 15.11.2016. U selekcijskom postupku nije nitko odabran.
- Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 2.11.2016.
- Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 2.11.2016.
- Intervju s odabranim kandidatima: 25.10. i 28.10.2016.
- Testiranje znanja kandidata: 18.10., 20.10. i 24.10.2016.
- Rok za prijavu je istekao: 10.10.2016.
-
PROJEKTANT PROGRAMER DOKUMENTACIJSKIH SUSTAVA ILI SAMOSTALNI PROJEKTANT PROGRAMER DOKUMENTACIJSKIH SUSTAVA
Radni zadaci:-
-
- Nadzor, analiza i unapređivanje sustava za upravljanje dokumentacijom
- Izrada projektne, tehničke i korisničke dokumentacije
- Sudjelovanje u projektima razvoja, implementacije i testiranja sustava za upravljanje dokumentima i sadržajem
- Analiza poslovnih procesa i tokova podataka
- Komunikacija s korisnicima na poslovnoj i tehničkoj razini
- Edukacija ključnih korisnika
-
Osnovni uvjeti:
-
-
- VŠS/bacc. ili VSS/mag., elektrotehničkog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog, ekonomskog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 2 ili 3 godine radnog iskustva (ovisno o radnom mjestu u naslovu),
- izvrsno poznavanje engleskog jezika,
- napredno poznavanje uredskih programa (MS Office),
- poznavanje metode entiteti-veze,
- poznavanje web tehnologija.
-
-
-
- poznavanje metodologije projektnog upravljanja,
- poznavanje rada s relacijskom bazom podataka,
- poznavanje rada s aplikativnim serverima,
- izvrsno poznavanje objektnog programiranja,
- poznavanje izvještajnih alata,
- poznavanje BPMN 2.0 notacije poslovnih procesa,
- poznavanje razvoja Big data rješenja,
- iskustvo rada na poslovima upravljanja dokumentacijskim sustavom i razvoja rješenja korištenjem MS sharepoint alata,
- znanje procesnih alata,
- znanje modeliranja podataka i rada s bazama podataka,
- vođenje razvojnih timova,
- poznavanje bankarskog poslovanja.
-
-
-
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- rad s najnovijim tehnologijama
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
- usklađenost poslovnog i privatnog života
-
Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje NATJEČAJ za prijam jednog izvršitelja na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova na radnom mjestu: SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA RAZVOJ DISTRIBUCIJSKIH KANALA I PRODAJNIH PROCESA u Sektoru kreditiranja - 1 izvršitelj (m/ž) Radni zadaci:
|
-
-
- Odluka o zatvaranju natječaja: 18.10.2016. Odabrana je kandidatkinja Darija Exle, VSS
- Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 7. i 14.10.2016.
- Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 3.10.2016.
- Intervju s odabranim kandidatima: 26.9., 27.9. i 28.9.2016.
- Testiranje znanja kandidata: 5.9., 7.9., 9.9, 14.9., 21.9.2016.
- Rok za prijavu je istekao: 18.7.2016.
-
Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova u Sektoru kreditiranja, Direkciji za razvoj, Odjelu za kontakt s klijentima, na radnom mjestu: STRUČNI SURADNIK ZA KONTAKT S KLIJENTIMA
Radni zadaci:-
-
- Zaprima telefonske i e-mail poruke: preusmjerava ih na krajnje interne adrese sukladno planu komunikacije te daje informacije i pribavlja rješenja za klijente,
- Sukladno planovima prodaje sudjeluje i provodi prodajne ili informativne kampanje,
- Zaprima pozive klijenata u vezi informiranja o programima kreditiranja, EU fondovima, poticajnim mjerama, inicijativama za razvoj proizvoda i procesa,
- Prikuplja inicijative klijenata za razvoj novih kreditnih programa te daje inicijative za uvođenje promjena,
- Sudjeluje u pripremi razvojnih inicijativa Direkcije za razvoj,
- Sudjeluje u razvoju planova kampanji,
- Po potrebi sudjeluje u intervjuima, analizama dokumenata, radionicama i opisima poslovnih procesa u svrhu razvoja (alata) upravljanja odnosima s klijentima,
-
-
-
- VŠS/bacc,
- najmanje 2 godine radnog iskustva,
- aktivno znanje engleskog jezika,
- znanje rada na osobnom računalu (MS Office),
- razvijene vještine usmene i pisane komunikacije,
- sposobnost brzog uočavanja i rješavanja problema,
- izražen interes za poslove komunikacije s klijentima,
- razvijene vještine upravljanja odnosom s klijentima
- Poželjno iskustvo rada u kontakt centru/call centru,
- Poželjno iskustvo rada u bankarskom sektoru,
-
-
-
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
- usklađenost poslovnog i privatnog života.
-
Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na određeno vrijeme od godine dana radi obavljanja poslova u Sektoru sredstava, na radnom mjestu: TAJNICA / TAJNIK Svrha i cilj posla: Organizirati i administrativno voditi poslove direktora Sektora sredstava.Vaši radni zadaci:
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 18.7.2016. godine. |
Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova u Odjelu odšteta i regresnih naplata, direkciji Osiguranje izvoza, na radnom mjestu: STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZA Radni zadaci i odgovornosti:
|
DRUGA GRUPA KANDIDATA:
Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisala je natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova u Sektoru pravnih, općih I poslova usklađenosti, na radnom mjestu: SURADNIK ZA UMNOŽAVANJE I UVEZIVANJE Radni zadaci:
|
Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova u Odjelu srednjoročno-dugoročnog osiguranja, direkciji Osiguranje izvoza na radnom mjestu: STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZA Svrha i cilj posla: Poslovi osiguranja izvoza su poslovi u okviru službene potpore izvozu hrvatskih roba i/ili usluga od strane Republike Hrvatske, a koje provodi HBOR. Stručni suradnik za osiguranje izvoza radi na poslovima analize i procjene komercijalnih i političkih rizika radi izdavanja polica osiguranja: naplate isporuka prema inozemnim kupcima, financijskih kredita odobrenih inozemnim kupcima ili bankama, bankarskih garancija te drugih financijskih instrumenata i proizvoda vezanih uz izvozne poslove u međunarodnoj trgovini. Vaši radni zadaci:
|
Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje NATJEČAJ za prijam jednog izvršitelja na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova na radnom mjestu: SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZA – 1 izvršitelj (m/ž) Radni zadaci:
|
Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje NATJEČAJ za prijam jednog izvršitelja na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova na radnom mjestu: STRUČNI SURADNIK ZA RIZIČNE PLASMANE (m/ž) Radni zadaci:
|
Zatvoreni natječaj 2015. |