HBOR Zatvoreni natječaji 2016.
  • Odluka o zatvaranju natječaja: 28.12.2016. Odabran je kandidat Mladen Marčić, VSS
  • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 02.12.2016.
  • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 28.11.2016.
  • Intervju s odabranim kandidatima: 22.11, 23.11. i 24.11.2016.
  • Testiranje znanja kandidata: 15.11. i 16.11.2016.
  • Rok za prijavu je istekao: 31.10.2016.

STRUČNI ANALITIČAR/SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR (m/ž) u Službi analize banaka, Sektoru analiza

1 izvršitelj na neodređeno vrijeme

Radni zadaci:
      • analiza financijskih izvješća domaćih i inozemnih banaka te leasing društava
      • utvrđivanje profila rizičnosti banaka i leasing društava te predlaganje internog rejtinga u skladu s važećim procedurama i metodologijama
      • zaprimanje, kontrola ispravnosti i održavanje financijske dokumentacije banaka i leasing društava te upravljanje internim bazama podataka periodično provođenje analize banaka i leasing društava te praćenje dinamike njihova poslovanja
      • sudjelovanje u određivanju i praćenju limita zaduženja domaćih i inozemnih banaka te leasing društava
      • sudjelovanje u pripremi prijedloga prihvatljivih banaka i leasing društava za suradnju na provedbi programa kreditiranja HBOR-a i popisa prihvatljivih banaka po pojedinim zemljama sudjelovanje u izradi izvješća potrebnih tijelima HBOR-a
Traženi uvjeti za radno mjesto:
      • VŠS/bacc. ili VSS/mag., ekonomskog smjera,
      • najmanje 2 odnosno 3 godine radnog iskustva (ovisno o radnom mjestu),
      • izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
      • napredno poznavanje MS Excela i poznavanje ostalih MS Office uredskih programa,
      • poželjno izvrsno poznavanje analize financijskih izvješća i financijskih instrumenata,
      • poželjno poznavanje poslovanja financijskih institucija, osobito banaka,
      • poželjno poznavanje kretanja u bankovnom sustavu i ostalim financijskim tržištima,
      • izražena sklonost i interes za istraživački i analitički pristup u radu
      • sposobnost sagledavanja i razumijevanja šire slike
      • razvijene analitičke i organizacijske vještine,
      • savjestan i predan pristup radu te pedantnost i točnost u radu
      • izvrsne vještine pismenog i usmenog izražavanja
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 31.10.2016.
      • Odluka o zatvaranju natječaja: 28.12.2016. U selekcijskom postupku nije nitko odabran.
      • Intervju s odabranim kandidatima: 7.12. i 8.12.2016.
      • Testiranje znanja kandidata: 8.11. i 9.11.2016.
      • Rok za prijavu je istekao: 31.10.2016.

STRUČNI ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE (m/ž) u Sektoru računovodstva

1 izvršitelj na neodređeno vrijeme

Radni zadaci:
      • sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog financijskog plana i njegovih izmjena i dopuna,
      • sudjeluje u izradi i kontrolira propisane financijske izvještaje za unutarnje i vanjske korisnike,
      • sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog projekcija, prezentacija i ostalih dokumenata za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima,
      • trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada,
      • surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svojeg djelokruga rada te organizira primjenu novih programskih rješenja.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
      • VŠS/bacc. odnosno VSS/mag., ekonomskog usmjerenja,
      • 2 odnosno 3 godine radnog iskustva,
      • aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
      • napredno poznavanje MS Excela i poznavanje ostalih MS Office uredskih programa,
      • razvijene vještine usmene i pisane komunikacije,
      • sposobnost rada u stresnim situacijama,
      • sklonost samostalnom pristupu u radu i visoka razina odgovornosti za rad,
      • poželjno iskustvo rada u kontrolingu banaka ili internoj/vanjskoj reviziji,
      • poželjno posjedovanje certifikata za vanjskog ili internog revizora,
      • poželjno poznavanje Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja,
      • poželjna preciznost i sistematičnost u radu,
      • poželjna analitičnost i sposobnost sagledavanja i razumijevanja šire slike.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 31.10.2016.. godine.


      • Odluka o zatvaranju natječaja: 6.12.2016. Odabran je kandidat Ante Bakmaz, VSS, zaposlen na radnom mjestu IT specijalist.
      • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 25.11. i 28.11.2016.
      • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 2.11.2016.
      • Intervju s odabranim kandidatima: 27.10. i 28.10.2016.
      • Testiranje znanja kandidata: 20.10. i 24.10.2016.
      • Rok za prijavu je istekao: 10.10.2016.

SISTEM ANALITIČAR ili IT ARHITEKT (m/ž)

1 izvršitelj na neodređeno vrijeme

Radni zadaci:
      • Analizira poslovne procese i tokove podataka
      • Sudjeluje u izradi projektne dokumentacije u sklopu razvoja informacijskog sustava: snimka postojeće situacije, prijedlog modela poslovnog rješenja, izrada modela podataka
      • Dizajnira, implementira i testira aplikativna rješenja
      • Izrađuje korisničku dokumentaciju
      • Analizira i grupira korisničke zahtjeve u logične, ekonomične i praktične projektne cjeline
      • Vodi projekte u domeni informacijskih rješenja
      • Svakodnevno komunicira s internim i eksternim klijentima
Traženi uvjeti za radno mjesto: Osnovni uvjeti:
      • VŠS/bacc. ili VSS/mag., ekonomskog, elektrotehničkog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
      • 2 ili 3 godine radnog iskustva (ovisno o radnom mjestu u naslovu),
      • izvrsno poznavanje engleskog jezika,
      • napredno poznavanje uredskih programa (MS Office),
      • poznavanje metode dijagrama toka podataka, dijagrama funkcijskog raščlanjenja,
      • poznavanje metode entiteti-veze.
Poželjni uvjeti:
      • poznavanje najboljih praksi za upravljanje IT uslugama po ITIL okviru,
      • poznavanje metodologije projektnog upravljanja,
      • poznavanje metodologije strukturne sistemske analize,
      • poznavanje BPMN 2.0 notacije poslovnih procesa,
      • posjedovanje odgovarajućih industrijskih certifikata,
      • znanje i korištenje alata i tehnologija: PMI, SOA, ESB, BPM, ITIL, TOGAF.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 10.10.2016. godine.


      • Odluka o zatvaranju natječaja: 6.12.2016. Odabran je kandidat Nikola Žunić, VSS
      • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 1.12. i 2.12.2016.
      • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 23.11.2016.
      • Intervju s odabranim kandidatima: 15.11., 16.11., 17.11. i 21.11.2016.
      • Testiranje znanja kandidata: 8.11., 9.11., 10.11. i 17.11.2016.
      • Rok za prijavu je istekao: 31.10.2016.

STRUČNI ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA RIZIČNE PLASMANE (m/ž) u Sektoru analiza

1 izvršitelj na neodređeno vrijeme

Radni zadaci:
      • obrada i praćenje portfelja problematičnih plasmana,
      • analiziranje financijskih izvještaja i poslovnih planova,
      • istraživanje mogućnosti financijskog restrukturiranja, odnosno naplate plasmana,
      • izrada prijedloga potrebnih mjera financijskog restrukturiranja, odn. naplate plasmana,
      • provedba usvojenih mjera naplate plasmana,
      • izrada poslovnih izvještaja vezanih uz praćenje kreditnog portfelja.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
      • VŠS/bacc. ili VSS/mag., ekonomskog smjera,
      • 2 ili 3 godine radnog iskustva,
      • znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
      • znanje rada na osobnom računalu (MS Office),
      • vozačka dozvola B kategorije,
      • komunikacijske vještine i vještine upravljanja odnosom s klijentima,
      • poželjno iskustvo rada u financijskom sektoru (banke, osiguravajuća društva, faktoring, leasing ili revizorske kuće),
      • poželjno znanje analize financijskih izvještaja i projekata gospodarskih subjekata,
      • poželjno iskustvo rada na poslovima restrukturiranja i naplate dugova,
      • poželjno poznavanje pravne regulative vezane za stečajeve i predstečajne nagodbe.
Nudimo vam:
      • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
      • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
      • usklađenost poslovnog i privatnog života.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 31.10.2016. godine.
      • Odluka o zatvaranju natječaja: 15.11.2016. Odabran je kandidat Dalibor Fotak, VSS
      • Rok za prijavu je istekao: 10.10.2016.
      • Testiranje znanja kandidata: 18.10.2016.
      • Intervju s odabranim kandidatima: 25.10.2016.
      • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 2.11.2016.
      • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 2.11.2016.

SAMOSTALNI ADMINISTRATOR BAZE PODATAKA

u Sektoru informacijskih tehnologija

1 izvršitelj (m/ž)

Radni zadaci:
      • Projektiranje, razvoj, implementacija i održavanje sustava za upravljanje baza podataka,
      • Organiziranje sustava sigurnosti, nadzora, analiza i optimiziranje performansi sustava baza podataka,
      •  Sudjelovanje u dizajniranju i razvoju relacijskih i BI sustava baza podataka,
      •  Sudjelovanje u projektima sukladno projektnim planovima.
Traženi uvjeti za radno mjesto: Osnovni uvjeti:
      • VSS/mag., elektrotehničkog ili informatičkog smjera, prirodoslovno-matematičkog, ekonomskog ili drugog odgovarajućeg smjera,
      •  3 godine radnog iskustva,
      •  izvrsno poznavanje engleskog jezika,
      •  izvrsno poznavanje rada sa sustavima baza podataka.
Poželjni uvjeti:
      • poznavanje metodologije projektnog upravljanja,
      • izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
      • poznavanje skriptnog programiranja,
      • izvrsno poznavanje operativnog sustava, sistemskih programa i mrežnih servisa na poslužiteljima,
      • poznavanje koncepta „big data“,
      • iskustvo i certifikati u administriranju baza podataka (MS SQL, IBM Informix) i tehnologijama poslovne inteligencije (MS Power BI).
Nudimo vam:
      • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
      • rad s novim tehnologijama MS SQL Server-a (SSRS, SSAS), MS Power BI Desktop/Cloud,
      • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja,
      • usklađenost poslovnog i privatnog života
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite putem linku najkasnije do 10.10.2016.
      • Odluka o zatvaranju natječaja: 15.11.2016. U selekcijskom postupku nije nitko odabran.
      • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 2.11.2016.
      • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 2.11.2016.
      • Intervju s odabranim kandidatima: 25.10. i 28.10.2016.
      • Testiranje znanja kandidata: 18.10., 20.10. i 24.10.2016.
      • Rok za prijavu je istekao: 10.10.2016.
Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova u Sektoru informacijskih tehnologija, na radnom mjestu:

PROJEKTANT PROGRAMER DOKUMENTACIJSKIH SUSTAVA ILI SAMOSTALNI PROJEKTANT PROGRAMER DOKUMENTACIJSKIH SUSTAVA

Radni zadaci:
      • Nadzor, analiza i unapređivanje sustava za upravljanje dokumentacijom
      • Izrada projektne, tehničke i korisničke dokumentacije
      • Sudjelovanje u projektima razvoja, implementacije i testiranja sustava za upravljanje dokumentima i sadržajem
      • Analiza poslovnih procesa i tokova podataka
      • Komunikacija s korisnicima na poslovnoj i tehničkoj razini
      • Edukacija ključnih korisnika
Traženi uvjeti za radno mjesto:

Osnovni uvjeti:
      • VŠS/bacc. ili VSS/mag., elektrotehničkog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog, ekonomskog ili drugog odgovarajućeg smjera,
      • 2 ili 3 godine radnog iskustva (ovisno o radnom mjestu u naslovu),
      • izvrsno poznavanje engleskog jezika,
      • napredno poznavanje uredskih programa (MS Office),
      • poznavanje metode entiteti-veze,
      • poznavanje web tehnologija.
Poželjni uvjeti:
      • poznavanje metodologije projektnog upravljanja,
      • poznavanje rada s relacijskom bazom podataka,
      • poznavanje rada s aplikativnim serverima,
      • izvrsno poznavanje objektnog programiranja,
      • poznavanje izvještajnih alata,
      • poznavanje BPMN 2.0 notacije poslovnih procesa,
      • poznavanje razvoja Big data rješenja,
      • iskustvo rada na poslovima upravljanja dokumentacijskim sustavom i razvoja rješenja korištenjem MS sharepoint alata,
      • znanje procesnih alata,
      • znanje modeliranja podataka i rada s bazama podataka,
      • vođenje razvojnih timova,
      • poznavanje bankarskog poslovanja.
Nudimo vam:
      • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
      • rad s najnovijim tehnologijama
      • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
      • usklađenost poslovnog i privatnog života
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 10.10.2016. godine.

  • Odluka o zatvaranju natječaja: 25.10.2016. Odabran je kandidat Luka Riđički, VSS
  • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 8.2.2016.
  • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 28.1.2016.
  • Intervju s odabranim kandidatima: 25.1.2016.
  • Stručno testiranje kandidata: 15.1.2016.godine.
  • Rok za prijavu je istekao 25.12.2015. godine.

Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje NATJEČAJ za prijam jednog izvršitelja na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova na radnom mjestu: SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA RAZVOJ DISTRIBUCIJSKIH KANALA I PRODAJNIH PROCESA u Sektoru kreditiranja - 1 izvršitelj (m/ž)

Radni zadaci:
  • dizajniranje poslovnih procesa: analiza kvalitete, identificiranje odstupanja te iniciranje unapređenja
  • implementiranje, održavanje i ažuriranje mape poslovnih procesa
  • iniciranje novih organizacijsko-tehnoloških rješenja i sudjelovanje u njihovoj izradi
  • uspostava sustava praćenja kvalitete poslovnih procesa i dokumentiranje internih kontrola u poslovnim procesima
  • organizacija testiranja poslovne promjene, sudjelovanje u izvođenju svih faza korisničkog testiranja (unit test i integralni test), nadzor i podrška kod provođenja testiranja od strane vlasnika procesa (acceptance test)
  • sudjelovanje u izradi planova realizacije poslovnih promjena te nadzor realizacije uz pravovremeno poduzimanje akcija i mjera u slučaju odstupanja od usvojenog plana realizacije
  • rješavanje problema u post produkciji poslovne promjene iz domene odgovornosti, pružanje stručne podrške i izrada adekvatnih procesnih rješenja
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • VSS ekonomskog smjera
  • najmanje 3 godine radnog iskustva
  • aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • napredno poznavanje rada u MS Office alatima
  • poželjno 2 godine iskustva u radu na projektima ili uvođenju poslovnih promjena
  • poželjno poznavanje metoda i alata za analizu, modeliranje i upravljanje poslovnim procesima
  • poželjno poznavanje procesa i proizvoda poslovnog bankarstva
  • poželjno iskustvo u prodaji bankarskih proizvoda
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
  • usklađenost poslovnog i privatnog života.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 25.12.2015. godine.

      • Odluka o zatvaranju natječaja: 18.10.2016. Odabrana je kandidatkinja Darija Exle, VSS
      • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 7. i 14.10.2016.
      • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 3.10.2016.
      • Intervju s odabranim kandidatima: 26.9., 27.9. i 28.9.2016.
      • Testiranje znanja kandidata: 5.9., 7.9., 9.9, 14.9., 21.9.2016.
      • Rok za prijavu je istekao: 18.7.2016.

Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova u Sektoru kreditiranja, Direkciji za razvoj, Odjelu za kontakt s klijentima, na radnom mjestu: STRUČNI SURADNIK ZA KONTAKT S KLIJENTIMA

Radni zadaci:
      • Zaprima telefonske i e-mail poruke: preusmjerava ih na krajnje interne adrese sukladno planu komunikacije te daje informacije i pribavlja rješenja za klijente,
      • Sukladno planovima prodaje sudjeluje i provodi prodajne ili informativne kampanje,
      • Zaprima pozive klijenata u vezi informiranja o programima kreditiranja, EU fondovima, poticajnim mjerama, inicijativama za razvoj proizvoda i procesa,
      • Prikuplja inicijative klijenata za razvoj novih kreditnih programa te daje inicijative za uvođenje promjena,
      • Sudjeluje u pripremi razvojnih inicijativa Direkcije za razvoj,
      • Sudjeluje u razvoju planova kampanji,
      • Po potrebi sudjeluje u intervjuima, analizama dokumenata, radionicama i opisima poslovnih procesa u svrhu razvoja (alata) upravljanja odnosima s klijentima,
Traženi uvjeti za radno mjesto:
      • VŠS/bacc,
      • najmanje 2 godine radnog iskustva,
      • aktivno znanje engleskog jezika,
      • znanje rada na osobnom računalu (MS Office),
      • razvijene vještine usmene i pisane komunikacije,
      • sposobnost brzog uočavanja i rješavanja problema,
      • izražen interes za poslove komunikacije s klijentima,
      • razvijene vještine upravljanja odnosom s klijentima
      • Poželjno iskustvo rada u kontakt centru/call centru,
      • Poželjno iskustvo rada u bankarskom sektoru,
Nudimo vam:
      • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
      • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
      • usklađenost poslovnog i privatnog života.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 18.7.2016. godine.

  • Odluka o zatvaranju natječaja: 27.09.2016. Odabrana je kandidatkinja Ana Glasnović, SSS
  • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 23.9.2016.
  • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 16.9.2016.
  • Intervju s odabranim kandidatima: 12. i 13.9.2016
  • Testiranje znanja kandidata: 1. i 2.9.2016.
  • Rok za prijavu je istekao: 18.7.2016.

Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na određeno vrijeme od godine dana radi obavljanja poslova u Sektoru sredstava, na radnom mjestu:

TAJNICA / TAJNIK

Svrha i cilj posla: Organizirati i administrativno voditi poslove direktora Sektora sredstava.

Vaši radni zadaci:
  • obavlja opće i administrativne poslove sektora,
  • kontaktira i vodi poslovnu korespondenciju s domaćim i međunarodnim klijentima i institucijama na hrvatskom i engleskom jeziku,
  • vodi evidenciju telefonskih poziva, rasporeda i sastanaka,
  • vodi arhivu i registar dokumentacije,
  • prikuplja i razvrstava akte i zaključke sa sastanaka i sl. te urudžbira i kontrolira ulaznu i izlaznu poštu,
  • organizira sastanke, putovanja i edukacije iz nadležnosti sektora,
  • priprema dokumentaciju i koordinira postupke javne nabave iz nadležnosti sektora,
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • SSS,
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva,
  • Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
  • Izvrsno znanje rada na računalu (MS Office),
  • Organiziranost, ažurnost, pedantnost, sistematičnost, profesionalnost te izvrsne komunikacijske vještine,
  • Poželjno radno iskustvo na sličnim poslovima,
  • Poželjno iskustvo u radu sa zahtjevnim klijentima i rješavanju upita klijenata.
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
  • usklađenost poslovnog i privatnog života
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 18.7.2016. godine.

  • Odluka o zatvaranju natječaja: 23.8.2016. Odabran je kandidat Toni Sertić, dipl. oec.
  • Treći krug intervjua s odabranim kandidatima: 17.8.2016.
  • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 9.8.2016.
  • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 21.7.2016.
  • Intervju s odabranim kandidatima: 14. i 15.7.2016.
  • Testiranje znanja kandidata: 4. i 5. 7. 2016.godine
  • Rok za prijavu je istekao: 11.6.2016. godine

Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova u Odjelu odšteta i regresnih naplata, direkciji Osiguranje izvoza, na radnom mjestu:

STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZA

 

Radni zadaci i odgovornosti:
  • Zaprimanje i obrada odštetnih zahtjeva te likvidacija šteta
  • Vođenje poslova regresne naplate po isplaćenim odštetama
  • Sudjelovanje u procesu naplate prije isplate odštete
  • Sudjelovanje u razvoju novih proizvoda
  • Izrada planova i izvješća
  • Praćenje regulative i procjena usklađenosti poslova osiguranja izvoza
  • Praćenje stečajeva i predstečajnih nagodbi dužnika
  • Sudjelovanje u promotivnim aktivnostima po potrebi
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • VSS / mag
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva
  • Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno znanje rada na računalu (MS Office)
  • Raspoloživost za povremena putovanja unutar i izvan Republike Hrvatske
  • Izražene analitičke i pregovaračke vještine te interes za međunarodnu trgovinu i pravo
  • Poželjno znanje jednog od sljedećih stranih jezika u govoru i pismu: talijanskog, francuskog, njemačkog ili ruskog jezika
  • Poželjno znanje analize financijskih izvještaja tvrtki
  • Poželjno poznavanje pravne regulative vezano za stečajeve i predstečajne nagodbe
  • Poželjno iskustvo rada na poslovima restrukturiranja i naplate potraživanja
  • Poželjno iskustvo rada u financijskom sektoru s klijentima koji su pravne osobe: u banci, tvrtki koja se bavi faktoringom, revizorskoj tvrtki, leasing kući ili na poslovima osiguranja kredita
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 11.6.2016. godine.

DRUGA GRUPA KANDIDATA:
  • Odluka o zatvaranju natječaja: 13.9.2016. Odabran je kandidat Damir Crneković, SSS.
  • Završni intervju s odabranim kandidatom: 6.9.2016.
  • Radna proba i psihologijsko odabranih kandidata: 2.9.2016.
  • Intervju s odabranim kandidatima: 30. i 31.8.2016
PRVA GRUPA KANDIDATA:
  • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatom: 25.8.2016.
  • Radna proba i psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 29.7.2016.
  • Intervju s odabranim kandidatima: 25. i 26.7.2016
  • Rok za dostavu ponuda je istekao: 19.7.2016. godine

Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisala je natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova u Sektoru pravnih, općih I poslova usklađenosti, na radnom mjestu: SURADNIK ZA UMNOŽAVANJE I UVEZIVANJE

Radni zadaci:
  • kopiranje, uvezivanje i plastificiranje dokumentacije na složenim uređajima za kopiranje i uvezivanje
  • skeniranje i digitalizacija dokumentacije
  • uništavanje dokumentacije na odgovarajućim uređajima
  • briga o ispravnosti uređaja (samostalno otklanjanje kvarova, organiziranje servisiranja)
  • briga o zalihama potrošnih materijala
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje KV,
  • 1 godina radnog iskustva
  • poznavanje rada na osobnom računalu (MS Office)
  • prednost zapošljavanja osoba s invaliditetom
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
  • usklađenost poslovnog i privatnog života.
Oglas je objavljen u Zavodu za zapošljavanje od 12. do 19.7.2016. godine. Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
  • Odluka o zatvaranju natječaja: 10.05.2016.
  • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 27.4.2016.
  • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 21.4.2016.
  • Prvi krug intervjua s odabranim kandidatima: 13.-18.4.2016.
  • Stručno testiranje kandidata: 29.03., 31.03. i 01.04.2016.
  • Rok za prijavu je istekao: 19.03.2016.

Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje natječaj za prijam 1 izvršitelja (m/ž) na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova u Odjelu srednjoročno-dugoročnog osiguranja, direkciji Osiguranje izvoza na radnom mjestu: STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZA

Svrha i cilj posla: Poslovi osiguranja izvoza su poslovi u okviru službene potpore izvozu hrvatskih roba i/ili usluga od strane Republike Hrvatske, a koje provodi HBOR. Stručni suradnik za osiguranje izvoza radi na poslovima analize i procjene komercijalnih i političkih rizika radi izdavanja polica osiguranja: naplate isporuka prema inozemnim kupcima, financijskih kredita odobrenih inozemnim kupcima ili bankama, bankarskih garancija te drugih financijskih instrumenata i proizvoda vezanih uz izvozne poslove u međunarodnoj trgovini. Vaši radni zadaci:
  • Pregovaranje s korisnicima osiguranja, izvoznicima, domaćim i stranim bankama, financijskim institucijama,  izvozno-kreditnim agencijama te upravljanje odnosom s klijentima,
  • Zaprimanje i obrada zahtjeva za osiguranje naplate izravnih isporuka, kredita kupcu i/ili banci kupca, kredita dobavljača, kredita za pripremu izvoza, činidbenih bankarskih garancija u svrhu realizacije izvoznih poslova u međunarodnoj trgovini,
  • Obrada zahtjeva za osiguranje uz procjenu komercijalnih i političkih rizika vezanih za pojedini izvozni posao
  • Priprema materijala i izvještaja za tijela odlučivanja
  • Praćenje i administriranje zaključenih ugovora o osiguranju
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • VSS / mag (ekonomskog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva
  • Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno znanje rada na računalu (Excel, Word, PowerPoint)
  • Vozačka dozvola B kategorije
  • Poželjno iskustvo rada u financijskom sektoru s klijentima koji su pravne osobe (banke, osiguravajuća društva, faktoring, leasing ili revizorske kuće)
  • Poželjno znanje analize financijskih izvještaja tvrtki
  • Poželjno znanje još jednog stranog jezika u govoru i pismu
  • Raspoloživost za povremena putovanja unutar i izvan Republike Hrvatske
  • Razvijene usmene i pismene komunikacijske vještine, sistematičnost u radu, sklonost istraživanju i interes za političku situaciju na pojedinim svjetskim tržištima i za različite grane industrije
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
  • usklađenost poslovnog i privatnog života
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 19.3.2016. godine.

  • Odluka o zatvaranju natječaja: 01.03.2016
  • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 4.2.2016.
  • Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 28.1.2016.
  • Intervju s odabranim kandidatima: 22.1.2016.
  • Stručno testiranje kandidata: 14.1.2016.godine.
  • Rok za prijavu je istekao 25.12.2015. godine.

Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje NATJEČAJ za prijam jednog izvršitelja na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova na radnom mjestu: SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZA – 1 izvršitelj (m/ž)

Radni zadaci:
  • Izrada poslovnih izvještaja za upravljačka i nadzorna tijela
  • Sudjelovanje u izradi financijskih planova HBOR-a za poslove osiguranja izvoza
  • Izrada izvještaja o poslovima osiguranja izvoza za potrebe Europske komisije
  • Upravljanje odnosom s osiguranicima i reosiguranicima
  • Analiza i procjena rizika odobrenja osiguranja i reosiguranja
  • Izrada prijedloga za odobrenje osiguranja i reosiguranja
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • VSS / mag (ekonomskog, tehničkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • najmanje 5 godina radnog iskustva, od čega 2 godine iskustva u poslovima plana, analize i poslovnog izvještavanja
  • izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • izvrsno znanje rada u MS Office alatima
  • poželjno iskustvo u kontrolingu ili financijama
  • poželjno poznavanje kreditne analize
  • ostalo: analitičke vještine i vještine rješavanja problema, izražena motivacija za usvajanjem novih znanja, komunikacijske vještine
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
  • usklađenost poslovnog i privatnog života.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 25.12.2015. godine.

  • Odluka o zatvaranju natječaja: 09.2.2016.
  • Drugi krug intervjua s odabranim kandidatima: 28.1.2016. i 1.2.2016.
  • Psihologijsko testiranje kandidata: 18.1.2016. godine
  • Intervju s odabranim kandidatima: 12. i 13.1.2016.
  • Stručno testiranje kandidata: 28.12.2015. i 05.01.2016.godine
  • Rok za prijavu je istekao 16.12.2015. godine

Hrvatska banka za obnovu i razvitak raspisuje NATJEČAJ za prijam jednog izvršitelja na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova na radnom mjestu: STRUČNI SURADNIK ZA RIZIČNE PLASMANE (m/ž)

Radni zadaci:
  • obrada i praćenje portfelja problematičnih plasmana,
  • analiziranje financijskih izvještaja i poslovnih planova,
  • istraživanje mogućnosti financijskog restrukturiranja, odnosno naplate plasmana,
  • izrada prijedloga potrebnih mjera financijskog restrukturiranja, odn. naplate plasmana,
  • provedba usvojenih mjera naplate plasmana,
  • izrada poslovnih izvještaja vezanih uz praćenje kreditnog portfelja.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • završen fakultet ekonomskog smjera (VSS, specijalist, magistar),
  • najmanje 2 godine radnog iskustva,
  • znanje engleskog jezika,
  • poznavanje rada na osobnom računalu (MS Office)
  • ostalo: komunikativnost, vještine upravljanja odnosom s klijentima, sklonost timskom radu, vozačka dozvola B kategorije.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, molimo da se prijavite preko linka najkasnije do 16.12.2015. godine.
Zatvoreni natječaj 2015.